Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua.
Am un abonament de date și înregistram film în Orange TV go, pe care le vedeam ulterior. De azi dimineață nu mai pot accesa înregistrările, îmi apare sa mă abonez la Product 15.
Multumesc.
Răspunsuri
Maria, bun venit în Comunitate!
Când îți apare acest mesaj? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?
@Maria, s-a rezolvat situația?
Te așteptăm în continuare să revii cu detalii.
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Maria Gindila a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.