Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] [Orange Money] Cardurile Mele - sectiune inaccesibila si eroare afisare detalii carduri

Hello,

Sectiunea Cardurile Mele este inaccesibila. Mai devreme era blank page total. Acum, vad ca se afiseaza cardurile, dar daca vreau sa vad detalii, imi da eroare (Hopa! Avem o eroare). S-a nimerit foarte nasol pentru ca tocmai incercam sa fac o plata. Am avut eroare si pe partea procesatorului de plati. Ce se intampla cu aplicatia in seara asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

La mine a mers ok..
În plus, cand vad ca nu reacționează aplicația, adica nu pot sa intru pentru ca gândește mult și degeaba, o reinstalez.. asta am făcut în ultimele săptămâni..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Idem si la mine, vreau sa platesc dar imi da eroare la afisarea datelor cardului.
@Jay, chiar daca merge, nu e normala solutia asta pentru o companie cu pretentiile lui Orange.

@Cristi13, nu pot sa te contrazic :)
Am optat pentru soluția asta, pentru ca sunt momente când trebuie sa rezolvi acum, dar si eu am oferit feedback de fiecare data, ca nu este ok, pana am renunțat sa mai fac asta, insa... nu poti aștepta pana poți scrie (ca uneori dispare spațiul in care scrii si mai aștepți si acolo), până ți se răspunde, verifica, rezolva, etc..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Mersi frumos, Daniela. Cu cat mai repede, cu atat mai bine. In momentul asta, problema de afisare a datelor (sectiunea in sine se incarca) inca persista. Problema mai suparatoare e ca nu merg platile. Am cardul fizic. Nu am nevoie neaparat sa-mi incarce datele in aplicatie. Dar nu merg platile propriu-zise. Aseara am validat o plata din aplicatie, nu a facut nimic in aplicatie (nu a dat Ok-ul), iar pe site-ul procesatorului de plati mi-a dat eroare.

Sper sa se rezolve curand. Ca am nevoie sa fac o plata.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!