Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu mai apare istoricul punctelor thank you

Nu mai apare istoricul punctelor thank you de la alocare până în prezent pentru a face vreo manevră?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ai facut vreo modificare contractuala sau deodata nu mai apare? Nu sunt manevre, probabil este vreo eroare si se va rezolva in curand

Incerci sa le vezi din aplicatia My Orange, versiunea de iOS cumva? Daca da, se pare ca nu mai ai posibilitatea asta. Varianta de Android inca o are.

La fel si de pe browser, daca vrei, poti sa vezi istoricul respectiv cu un click aici: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/beneficii/OTY

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut!
Nu cred ca este o eroare, mai degraba au facut o setare prin care se vede doar ultima luna, ca si la detalii convorbiri.. nu stiu motivul, poate sa mai degreveze aplicatia, habar n-am, insa, poti vedea si puncte mai vechi, eu am verificat in contul My Orange, aplicatie..
Poti modifica data.. in capatul randului cu data este un calendar, am ales de acolo luna mai, apoi am modificat doar anul, ca sa-mi fie mai usor.. si, de unde initial aveam 49 de operatiuni pentru perioada aprilie-mai anul asta, dupa ce am modificat in mai 2020-mai 2022, au aparut cateva sute de pagini.. Dupa ce am scris data pe care am vrut-o, am pus cursorul in spatiul cu data la final, dupa 2022, si am apasat pe acces, butonul de pe tastatura telefonului.. atasez niste capturi.. sper ca m-am exprimat ok sa poti face pasii.. cu data e un pic mai ciudat, ca n-am putut bifa exact ce am vrut, am bifat o luna din acel calendar, adica am apasat de 2 ori pe ea si apoi am modificat doar anii..
Poate in varianta desktop e mai usor sa alegi ce data vrei, ca poti scrie manual luna si anul, eu am ales varianta asta, pentru exemplificare, sa fie mai simplu..

Jay, pe Android ajungi in sectiunea aia. Pe iOS nu. :)

Banuiesc ca ai dat tap pe puncte din ecranul principal, nu? Eh, pe iOS nu mai poti sa faci asta, pentru ca design-ul (si aparent si functionalitatea) acelei sectiuni au fost modificate. Ai punctele curente, dar nu mai face nimic daca dai tap. De-aia am zis ca daca Oaki a incercat din aplicatia de iOS, cel mai probabil de-aia nici nu-i merge. Pentru ca nu mai ai acces la sectiunea la care ai facut screenshot. Eu cel putin n-am reusit sa dau de ea. Dar din nou, pe iOS. Pe Android e exact cum ai descris tu. :)

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu
  • concluzie = cand vreti sa efectuati "chestii serioase" folositi un calculator cu windows si un browser curat(brave de exp) - aplicatiile pe android inca au multe probleme
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Nu mai apar nici la mine pe Windows sau pe iOS. Doar la istoric puncte (si pe Wind si pe iOS) poti sa vezi totalul. Acolo imi apar chiar si punctele alocate azi.
Este ceva eroare de la Orange, o sa se remedieze

--Bubu--
--Bubu--

--Bubu--

User level
Nivel
0
29 / 100
puncte
Custom field 2
--Bubu--

Confirm și eu eroarea.

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
550 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

S-a remediat.

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
550 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Da, e rezolvata problema.

--Bubu--
--Bubu--

--Bubu--

User level
Nivel
0
29 / 100
puncte
Custom field 2
--Bubu--

@Oaki_1, este în regulă și la tine?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!