Întrebare fară răspuns

Nu ma pot conecta in aplicatia my orange

Buna! Sunt client orange business, am abonament de telefonie mobila si nu ma mai pot conecta la aplicatie.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Ce eroare primesti? Da un clear cache la aplicatia My Orange, daca nu merge reinstaleaza aplicatia si daca tot nu merge probabil e o problema temporara cu aplicatia si se va rezolva in cel mai scurt timp.
Alternativ poti incerca sa te loghezi din browser:
https://www.orange.ro/accounts/login-user?ak=bc0f44935cf8...

Da, cel mai probabil e o problema si se va rezolva in curand. Am patit si eu asa si era o problema de la ei. Incearca sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant prin chatul din My Orange

@Joev, până acum ai putut accesa aplicația? Ai drept de administrator?
Ne-ar ajuta un screenshot, dacă poți atașa, ca să ne dăm seama mai bine unde este eroarea.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!