Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Am abonament și nu îmi merge netul

Am abonament și nu îmi merge netul

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Ai aceste setari facute?

Setările generice pentru internet sunt:

Nume conexiune(connection name): Orange Internet
APN(access point name): net
Nume utilizator(user name):nu se completeaza
Parola(password):nu se completeaza

Salutare!
Ai pornit datele mobile? Te-ai asigurat că nu ai nicio restricție ? Acoperire pe voce ai în zona în care folosești serviciile?
Te sfătuiesc să dai un restart la telefon, eventual să intri în mod avion și să revii, poate apoi va merge. Dacă nu, poți să contactezi Serviciul Clienți prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact ( din My Orange).
Sper să reușești!

  • am sa fac si eu un topic asa =AM TELEFON SI NU MERGE=
  • enigma
  • dupa care nu va zic nimic si va las sa va chinuiti :))) ajutandu-ma ...

@Flocornelia.3, ne bucurăm că s-a rezolvat. Ne spui, te rog, ce se întâmplase și cum s-a rezolvat?
Detaliile și răspunsurile tale pot ajuta și alți utilizatori aflați în situații similare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!