Întrebare fară răspuns

Probleme portare YOXO de pe Abonament Vodafone

Incerc sa ma portez la YOXO, am urmat pasii din aplicatie, am ales pastrare numar, la pasul cu cartela SIM aleg SIM clasic si apare mesajul de eroare "Ne cerem scuze! Momentan a intervenit o eroare. Te rugam sa incerci mai tarziu!"
Mentionez ca incerc de 2 zile si la fel ...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Posibil sa fie un bug in aplicatie. Ca idee, nu-ti recomand Yoxo. Daca vrei ceva mai ieftin si fara obligatii contractuale, mai degraba treci pe Orange Prepay decat pe Yoxo. De asemenea, pana se rezolva problema asta "temporara", poti sa faci frumos o portare la Prepay, cu ocazia asta poti sa si testezi serviciile, dupa care, daca se rezolva, faci migrarea de la prepay la Yoxo. E doar o idee. :)

@asradu Citisem recomandarea ta pentru @AlexGIA, aceea de a opta pentru prepay decât pentru Yoxo! De ce ar fi de evitat Yoxo în detrimentul altor oferte (prepay, abonamente Orange)?! Eu am Yoxo, viteza e mai mult decât bună pentru zona în care locuiesc, semnal există (4G+)...Altele ar fi neajunsurile? Întreb doar, pentru că poate mi-a scăpat ceva din vedere (tehnologic vorbind) în ceea ce privește Yoxo sau e vorba doar de zona tarifară? Mulțumesc! :)

Salut Paul,

In afara de problema din subiect (care nu face altceva decat sa confirme inca o data de ce nu recomand Yoxo), as mai putea enumera urmatoarele:
1. abonament suspendat pentru neplata, dar plata nu se poate efectua din cauza unui bug in aplicatie.
2. pentru orice chestie, trebuie sa platesti in plus.

  • Vrei minute internationale, platesti in plus.
  • Vrei apeluri la relatii clienti, platesti in plus.
  • Vrei sms la numere scurte (banci etc), ai ghicit, platesti in plus.
  • 3. suportul e deficitar rau. Adica, daca ai vreo problema, singura modalitate de contact e pe chat. Pe care, din cauza numarului mare de solicitari si a staff-ului supra-aglomerat, se raspunde extreeem de greu. Deci, cu alte cuvinte, cand ai mai mare nevoie, nu ai cu cine sa vorbesti, pentru ca si altii vor acelasi lucru, si nu ai decat un singur punct de contact.
    4. nu stiu daca se mai aplica, dar daca aveai orice problema de SIM, doar din aplicatie se putea rezolva. In Orange Shop te trimiteau inapoi in aplicatie, pentru ca ei n-au acces.
    5. daca ai probleme cu contul, din nou, doar din aplicatie.

    Am mai zis chestia asta si pe alte thread-uri, Yoxo e un proiect ambitios si cu potential, dar mai e mult de lucru.
    Inca sunt lucruri la care clientii nu se pot descurca singuri, din aplicatie. Inca sunt bug-uri destul de suparatoare, si din nou, cu viteza de raspuns...poti sa-ti iei adio de la folosirea abonamentului.
    Per total, e un serviciu ieftin, si cam atat. Vrea sa fie un abonament la care tu esti in control. Daar...datorita problemelor pe care le are, esti in continuare dependent de chat, de suport, de alti oameni. Si nu-i neaparat un lucru rau. Suntem mereu dependenti de alti oameni si unii de altii. Pana la urma, asta inseamna societatea. Dar parca nu prea vine in concordanta cu ideea de "independenta" si "do it yourself'. Pentru ca...aparent, nu prea poti sa te descurci singur. Aplicatia nu e inca suficient de matura pentru asta.

    Ca idee, nu recomand nici abonamentele. :)) Pentru ca inseamna un contract in plus, inseamna obligatii, pentru ca ofertele de la abonament sunt (unele dintre ele) mai putin atractive decat la prepay, si pentru ca, daca problema ta e ca trebuie sa faci o reincarcare in fiecare luna, pot sa vin cu contra-argumentul ca si la abonament trebuie sa iti platesti factura in fiecare luna. Deci, nu-i nicio diferenta din punctul asta de vedere. Ba mai mult, la prepay, nu platesti, nu primesti. La abonement, nu platesti...primesti telefoane de la firme precum Kruk, pentru recuperarea datoriei. Dar asta e deja un alt topic, si deja devine off-topic pentru thread-ul asta.

    Sper ca te-am lamurit in mare parte care ar fi motivele pentru care nu recomand Yoxo. Acuma, binenteles, parerea mea e subiectiva, si sunt sigur ca sunt si clienti multumiti. Eu doar ti-am zis de ce eu nu mi-as face Yoxo. Cel putin nu in varianta actuala si cu problemele pe care vad ca le are, de la alti useri din Comunitate.

@asradu Mulțumesc încă o dată! Mi-am făcut abonament la Yoxo prin toamnă, tocmai din considerentul că nu ai bătăi de cap cu hârtii pentru un nou contract, drumuri și faptul că trebuie să rămâi legat de acel contract 2 ani. Și pentru că doream să beneficiez de o viteză mai bună la netul mobil față de cel de la Vodafone, care a devenit o mizerie. Plus pentru că sunt acele avantaje ale telefonului dual SIM cu care poți alterna între operatori în zonele cu semnal slab de la celălalt operator. Am ales abonamentul de 39 de lei, iar din punctul meu de vedere, tot subiectiv, Yoxo merită, lăsând la o parte problemele pe care le-ai subliniat mai sus. Sincer să fiu, momentan nu am nevoie de acele extraopțiuni către numere scurte, roaming internațional, numere pentru contact relații clienți. Dacă pe viitor voi avea nevoie de ceva în plus și mai bun, atunci cu siguranță mă voi reorienta. Semnalul e foarte bun, viteza netului mobil asemenea. La Vodafone am un abonament de 14 euro și domniile lor mi-au specificat că netul e nelimitat ca și trafic, dar ca viteză, lățimea de bandă e de 10Mbps. Pentru viteze mai mari e nevoie de un abonament mai scump! (ce frumos, nu?). Vechime în rețea de 19 ani! Pe Yoxo (Orange) am prins în zona mea și 144 Mbps în 4G+

Paul, ma bucur mult ca esti incantat de Yoxo. Personal, n-am nimic cu serviciul in sine. Dar, cum ziceam si mai sus, cred ca mai are de crescut un pic...

Si eu vin tot de la Vodafone, dar am trecut pe Prepay, si...momentan, sunt multumit. Nici la prepay nu esti lipsit de probleme, dar sunt mult mai rare decat la Yoxo.

Partea cu semnalul si viteza de net...tine de acoperire. Esti norocos sa ai niste viteze exceptionale. Pentru ca poti folosi 2CA/3CA. Dar, cum ziceai si tu....nu peste tot ai acea acoperire. Si, o sa fii surprins (sau nu) dar sunt locuri in care Vodafone are acoperire si Orange nu. Si nu e vorba ca nu are acoperire buna. Nu are deloc! E 0. Nu ai semnal.

Nu mi-e foarte clar daca Yoxo are vreo diferenta de acoperire fata de Prepay sau abonamentele clasice. Tind sa cred ca nu. Dar am observat ca sunt doua harti de acoperire. Una pe partea Orange, una pe partea Yoxo.

Acuma, nu am stat sa verific in amanunt daca corespunde 1:1. Dar ce vreau sa spune e ca cel mai probabil ai avea aceeasi viteza si pe un Prepay. Doar prin prisma faptului ca e aceeasi acoperire (aceleasi antene, aceeasi infrastructura etc). E adevarat ca nu am testat partea asta, deci, se poate sa gresesc. Dar asa ar avea sens pentru mine.

Cum ziceam, eu unul ma bucur sa aud ca esti incantat de Yoxo, si iti doresc din suflet sa nu ai nicio problema. Dar daca tot m-ai intrebat de ce nu recomand...cam astea ar fi motivele. :D

Iar in ceea ce priveste acea limitare de viteza, dar nu si de trafic (ca sa poata promova abonamentul ca avand "net nelimitat"), Voda nu e singurul operator care o practica. :)

De-aia eu am o problema cu chestiile "nelimitate", dar cu stelute de subsol, care nu fac altceva decat sa puna limite. Gen: "nelimitat"* si dedesubt: "in limita a 4000 de minute/luna" sau "15 GB de net". Pai mai e nelimitat in cazul asta? Nu, nu mai e! Pentru ca asta inseamna ne-limitat. Fara (nicio) limita. In momentul in care ai pus o limita, orice limita, oricat de sus ar fi ea, nu mai e nelimitat.

Si n-am absolut nicio problema cu limitele in sine. Pe unele le inteleg perfect. Dar am o problema cu promovarea unui produs ca "nelimitat" cand nu e deloc asa. Altfel spus, am o problema cu reclama mincinoasa. :)
Daca nu te tine sa oferi nelimitat pe bune, nicio problema. Pune acolo cat poti sa oferi si aia e. Dar nu-ti convine. Pentru ca atunci omu' se va duce unde scrie "nelimitat", si o sa-l pierzi de client. Chiar daca, poate, si dincolo va avea parte de aceeasi limitare! Dar nu imi lua ochii cu cuvinte mari, daca nu te tine reteaua, sau buzunarul, sa te tii de cuvant si sa oferi acel lucru. Cam asta e parerea mea. De-aia eu unul prefer sa evit abonamentele.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!