Întrebare fară răspuns

Adaugare servicii in My Orange Fix - eroare

Am instalat aplicatia My Orange Fix pentru a putea plati online factura la abonamentul TV (un contract ex-Telekom), insa in momentul in care incerc sa adaug serviciul prin introducerea codului de facturare, primesc un mesaj de eroare cum ca ar fi deja utilizat acest cod. Mentionez ca in urma cu ceva timp am incercat fara succes sa adaug acelasi serviciu in aplicatia Telekom.
Atasez imaginea cu mesajul de eroare.
Momentan nu am posibilitatea de a contacta serviciul clienti prin telefon.
Se poate cumva reseta codul sau asocierea lui de pe alte conturi?
Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Recomandare: asculta ce zice aplicatia si suna la 300 (relatii clienti Orange). Poate asocierea anterioara a avut o eroare si, desi tie ti-a fost "respinsa" asocierea, in sistem sa apara deja asociat.

Mesajul ala e cat se poate de confusing... :))

Deci, a aparut o eroare... Ok. Am aflat care e eroarea (lucru de apreciat; de obicei nu stim despre ce e vorba). Si suntem invitati sa contactam serviciul de Relatii Clienti. Pana aici, totul clar.

Dupa care, ni se spune sa revenim in cateva minute. Sau sa incercam din nou acum. Pai...revenim mai tarziu sau incercam acum? :))

De asemenea, ce se schimba daca revenim in cateva minute? Ce se schimba daca incercam din nou acum? Se face "dezlegarea" codului de facturare de contul utilizatorului? Suna singur la Relatii Clienti si iti da rezultatul in cateva minute? Ce rost are textul ala? Mai e si ingrosat "sa revii". :))

Banuiesc ca e folosit un template si se schimba doar mesajul de sus. Dar la testare, aparent nu s-a gandit nimeni ca, in cazul asta, primul mesaj il anuleaza pe al doilea. Si odata cu el, si nevoia unui buton de "incearca din nou". Interfata ar trebui sa afiseze mesajele si comenzile corespunzatoare pentru cazul respectiv.

Cat despre problema din subiect, din pacate, intrucat tine de cont, doar Orange poate sa-ti ofere ajutor.
Cat despre contact, ai aici toate mijloacele de contact (inclusiv email, daca zici ca nu poti sa suni): https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications

@ChrisT, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@DanielaH, am inregistrat o solicitare la care din pacate, nu am primit un raspuns.
O sa incerc sa contactez din nou serviciul de Relatii Clienti (prin mail) in speranta unei solutionari.

Multumesc!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!