Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare minute in credit in roaming

Sunt in Germania si mi-a incarcat cineva cartela cu minute ceea ce a dus la dezactivarea roamingului. Cum schimb minutele in credit si sa reactivez roamingul. Cartela nu are semnal nu pot primi nici trimite nimic

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Daca ai acces la internet de undeva, incearca asta, ar trebui sa primesti inapoi creditul si sa poti activa o optiune noua cu Roaming, de minim 10 euro. Activarea se face in My Orange/Tarife si Optiuni/Optiuni noi.

Dezactivarea unei opțiuni se poate face:

din contul tău My Orange, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni active
prin apel la *100# , ramura Opțiuni, apoi Opțiunile mele active. Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

1. dacă ai activă o opțiune recurentă, selectează « anulare reactivare opțiune » pentru a activa apoi opțiunea care te interesează

2. daca ai activă o opțiune de tipul recharge&go, selectează “dezactivează opțiune”

​Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o...

BlackWolf
BlackWolf

BlackWolf

User level
Nivel
3
3111 / 5000
puncte
Custom field 2
BlackWolf

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca ai acces la internet de undeva, incearca asta, ar trebui sa primesti inapoi creditul si sa poti activa o optiune noua cu Roaming, de minim 10 euro. Activarea se face in My Orange/Tarife si Optiuni/Optiuni noi.

Dezactivarea unei opțiuni se poate face:

din contul tău My Orange, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni active
prin apel la *100# , ramura Opțiuni, apoi Opțiunile mele active. Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

1. dacă ai activă o opțiune recurentă, selectează « anulare reactivare opțiune » pentru a activa apoi opțiunea care te interesează

2. daca ai activă o opțiune de tipul recharge&go, selectează “dezactivează opțiune”

​Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o...

BlackWolf
BlackWolf

BlackWolf

User level
Nivel
3
3111 / 5000
puncte
Custom field 2
BlackWolf

@Flori2816: Bun venit în Comunitate. Ți s-a dezactivat roamingul fie pentru că a expirat opțiunea cu resurse în roaming fie ai încărcat cu opțiune fără roaming.
Cel mai simplu, contactează Orange pe chatbot din pagina de contact sau telefonic și soliciți conversia opțiunii cu resurse în credit. Găsești detalii pe http://www.orange.ro/contact . Ulterior mai încarci astfel încât să ai un minim de 10€ pe cont pentru a putea activa roamingul. Succes.

@Flori2816, ai rezolvat? Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rog să-l selectezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi de ajutor și altor utilizatori care se confruntă cu situații similare. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!