anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu mi merge serviciul credit info?

Cristyxxx
Începător
E ciudat că am această întâmplare vreau sa fie rezolvata ori mâine voi fi la reprezentanta
4 Răspunsuri 4

mihai_13
Maestru
Informatiile pe care el dai sunt insuficiente - - abonament sau prepay ? - daca esti la abonament NOU sau ai facut o SCHIMBARE de abonament dureaza teoretic 2 zile - cred ca deja ti s-a comunicat in mesajele pe care le-ai primit ! - poti sa postezi un print cu ce ti se "zice" cand interoghezi cost control ? - hai ca se poate sa comunicam "normal" ...

Pololică
#StarMember
Eu zic sa mergi direct intr-un magazin Orange. Era util un printscreen/screenshot cu mesajul. Cum zice si colegul: daca ai abonament nou, trebuia sa primesti mesaj ca serviciul Cronos va fi actualizat in 48 ore (doua zile).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Din moment ce vorbim de Credit Info, banuiesc ca e vorba de prepay. La abonament cred ca se numeste Cronos, daca nu ma insel. Am testat mai devreme, si merge totul ok. Daca dai apel la 333 ce mesaj primesti? De ce zici ca nu iti merge serviciul?
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Cristyxxx, ai abonament sau PrePay? S-a rezolvat situația? Te așteptăm cu mai multe detalii.