Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am încercat sa fac portarea de la digi la YOXO in baza buletinului provizoriu românesc. Din nefericire aplicația nu-l recunoaște. După o discuție cu asistența, ei mi-au zis ca nu este posibil in baza buletinului provizoriu, portarea. Totuși am găsit pe site-ul oficial la YOXO ca poate fi acceptat și actul meu. Ar fi oare vreo soluție? https://www.yoxo.ro/help/brosura-abonamentele-yoxo-tarife... (Pagina 21)
Salut din nou!
Colegii mei au verificat situația ta și, într-adevăr, aplicația nu recunoaște momentan buletinul provizoriu, permite doar scanarea documentelor de tip CI sau pașaport în cazul cetățenilor străini.
Am rugat colegii să facă corecțiile necesare în broșura de servicii.
Ne cerem scuze și ne pare rău pentru acest inconvenient.
Mulțumim pentru sesizare și pentru înțelegere.
Alte răspunsuri
Teoretic ar trebui sa fie posibil. Practic...banuiesc ca nu a fost testata metoda asta si probabil ca de-asta nici nu functioneaza.
E bine ca ai postat aici totusi, poate se poate trimite mai departe si verificat mai in amanunt. Si eventual daca ar trebui sa mearga, sa se faca un update care sa rezolve si problema asta. Intre timp, poti incerca o cartela prepay, pe care ulterior o poti porta pe Yoxo.
Mulțumesc pentru răspuns. Deci dacă ma portez de la orange prepay la YOXO atunci nu am nevoie de scanarea actului in aplicație?
Este nevoie, in ambele cazuri. :) Dar ziceam ca daca ai nevoie de un nr de Orange, pana se rezolva problema cu Yoxo, sa-ti iei un prepaid, pe care ulterior sa-l portezi pe Yoxo. In felul asta, ai un nr temporar, si nu-l pierzi nici dupa portarea la Yoxo. Daca se rezolva cu Yoxo, faci portarea, daca nu, ramai cu prepay-ul care e oricum foarte avantajos. Si, cel putin pe partea de suport, sta mult mai bine decat Yoxo. Personal, nu-ti recomand Yoxo. Daca vrei ceva mai ieftin, cu oferte mai bune, mai complete, cu suport mai bun, si fara obligatii contractuale, prepay-ul este, dupa parerea mea, cea mai buna solutie.
Salut, Gheorghe00012!
Fiind vorba de o problemă izolată care implică analizarea contului tău personal, vom ruga colegii să verifice punctual această situație.
În acest sens ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Salut din nou!
Colegii mei au verificat situația ta și, într-adevăr, aplicația nu recunoaște momentan buletinul provizoriu, permite doar scanarea documentelor de tip CI sau pașaport în cazul cetățenilor străini.
Am rugat colegii să facă corecțiile necesare în broșura de servicii.
Ne cerem scuze și ne pare rău pentru acest inconvenient.
Mulțumim pentru sesizare și pentru înțelegere.
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
arsradu a fost desemnat cel mai bun respondent
arsradu a răspuns
Gheorghe00012 a răspuns
arsradu a răspuns
Gheorghe00012 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.