Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot transfera un abonamet la un membru al familiei mele?

Am 4 abonamnete Orange pentru cei 4 membrii ai familiei. Cum pot sa tranfer unul din abonamente către un membru al familiei mele (utilizatorul de fapt)? La magazinul Orange mi-i s-a spus că în magazin trebuie să fie amândouă persoanele prezente sau se poate face telefonic. Nu am reușit să trec de operatorul virtual și să întreb un operator uman. Ce trebuie să fac sau unde pot suna pt a trasnfera abonamentul? Mulțumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Pentru schimbarea de titular este necesar ca vechiul şi noul titular să se prezinte împreună la un magazin Orange, pentru semnarea unui contract de cesiune, prin care noul titular preia toate drepturile şi obligațiile vechiului titular.

Pentru abonat persoana fizică: buletinul/ cartea de identitate în original
În anumite situații, Orange își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare, cum ar fi o factură de utilități.

O schimbare de titular se poate face doar după un an de la încheierea contractului de abonament.


Detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-t...
Uite un topic similar din comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/1984694-schimbare-titular-abonament-persoana-fizica

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Pentru schimbarea de titular este necesar ca vechiul şi noul titular să se prezinte împreună la un magazin Orange, pentru semnarea unui contract de cesiune, prin care noul titular preia toate drepturile şi obligațiile vechiului titular.

Pentru abonat persoana fizică: buletinul/ cartea de identitate în original
În anumite situații, Orange își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare, cum ar fi o factură de utilități.

O schimbare de titular se poate face doar după un an de la încheierea contractului de abonament.


Detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-t...
Uite un topic similar din comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/1984694-schimbare-titular-abonament-persoana-fizica

Confirm procedura data de @svetalex. Am preluat abonamentul tatei acum 2 ani (nu a fost necesara o factura de utilitati pentru domiciliu sau alte garantii). Contractul preluat avea aproximativ 2 ani, iar al meu 1 an si 2 luni.

Pololica
Pololica

Pololica

User level
Nivel
3
3357 / 5000
puncte
Custom field 2
Pololica

Am urmat aceasta procedura însă , din păcate , tot nu am devenit titular .Mai rău , au fost încurcate cnp-urile și astfel nu pot cumpăra nimic din magazin .O pot face doar on-line...Am vorbit acum ceva timp cu un operator și mi s-a spus că s-a rezolvat situația însă au fost apeluri care mi-au demonstrat că nu e adevărat.

Ciudat. N-am avut probleme. O mica incurcatura legata de numarul principal in urma cu doi ani l-a transformat pe tata (de fapt numarul lui) in numar principal de contact, nu al meu. Oricum, am facut recent setarile pe cont cu NU la toate numerele pentru a nu mai suna si sa directioneze catre mine.

Pololica
Pololica

Pololica

User level
Nivel
3
3357 / 5000
puncte
Custom field 2
Pololica

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!