Întrebare fară răspuns

Nu pot descarca factura.

Nu pot descarca factura. Sa schimb furnizorul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pentru o problema minora tu vrei sa schimbi furnizorul? Poate fi o problema de moment și să nu meargă a fi accesata factura. Încearcă următorii pași și vezi daca merge.
Poți să descarci factura ta Orange din contul tău My Orange, secțiunea ”Consum și facturi”.
Trebuie sa intri în ramura Facturi, apoi să apeși pe cele trei puncte din partea dreaptă a ecranului, ”...”
În dreptul fiecărei facturi pentru fiecare număr de telefon, apasă butonul ”...” și poți alege următoarele variante:
”descarcă factura” dacă vrei să să descarci factura;
”descarcă detalii factură” dacă vrei să descarci factura cu detaliile convorbirilor;
”trimite pe email” dacă vrei să primești factura fără detalii la o adresă de email.

Salut! Încerci să descarci factura din aplicația My Orange de pe telefon sau de pe versiunea web? ce eroare/mesaj primești?
Uite aici pașii pe care trebuie să îi urmezi: https://www.orange.ro/help/cum-descarc-factura-mea-orange...
Te așteptăm să revi cu vești.

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Facturile (in cont, atat in aplicatie, cat si in versiunea web) sunt disponibile la o zi-doua dupa emitere. Deci daca astazi. 26.04 ti s-a emis factura, mai stai pana pe 28 (pe parcusul zilei) sa vezi daca iti apare. Asa se intampla la mine (nu doar la Orange, ci si la Enel, Engie sau Digi): trebuie sa astept o zi ca sa vad factura (nu suma, factura fiscala).

nu are rost - mai bine schimba "furnizorul" - nu te lasa fii bad :)

  • ce colegi de retea avem .

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salutare, @flormed
Personal nu cred ca e un motiv intemeiat pentru a schimba furnizorul.
Asa cum a mai mentionat cineva, daca factura s-a emis azi sau ieri, e posibil sa nu poata fi descarcata pentru ca nu au trecut 48 de ore de la emitere.
Toate cele bune!

Dacă nu vă amintiți (cam cu 2 ani în urmă), unii au fost deranjați de ”cănile de cafea ale Orange” pe motiv că erau consumatoare de.... tonner. :))) Acestea apăreau în emailul de confirmare a plății.... și mai apar încă. Dar libertatate de opinie și alegere este deplină pentru fiecare.

@flormed, ai reușit să descarci factura?
Dacă nu, te așteptăm cu mai multe detalii. Este vorba despre o factură Orange sau Orange Romania Communication? De unde încerci s-o descarci? Primești vreun mesaj de eroare? Când s-a emis factura?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!