Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Number share - autentificare in cont cu semne de intrebare

Buna ziua,
in urma cu 4 zile am mers la un Orange Shop pentru a primi sugestii cum pot schimba ceasul conectat number share cu unul nou. Sugestia reprezentatului Orange - a fost sa inchid subscriptia number share pentru a o activa ulterior pe noul device. Din momentul respectiv nu am mai putut conecta nici vechiul ceas, nici noul ceas.
Incurcatura fiind realizata de un reprezentat Orange, am cerut sa se gaseasca o solutie ca cel putin vechiul ceas sa ramana conectat. In momentul de fata imi apare urmatorul mesaj de eroare : "Contul introdus nu administreaza numarul tau si nu pot face modificari..."

  • Folosesc un singur cont asociat acestui numar, contul respectiv este cu drepturi de "admin".
  • Am dezinstalat aplicatia "My Orange" pentru a evita conflict de sesiune.
  • am verificat la "300" daca exista si alte conturi asociate - si nu exista alte conturi.
  • Am trecut userul din admin > in user normal si ulterior in admin - ca sa ma asigur ca nu s-au pierdut drepturile intr-un cache al bazei de date orange.
  • am sters ceasurile din Galaxy Wearable, am resetat ceasul/ceasurile.

Telefon Samsung S20 5g / ceas 1 - 2 ani de number share : Samsung Galaxy Active 2 LTE / ceas 2 - Samsung Watch 4 LTE .

Alte recomandari pentru solutionare ?

Merci

dig-123
dig-123

dig-123

User level
Nivel
0
34 / 100
puncte
Custom field 2
dig-123
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut și bine ai venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru această situație. După dezactivarea și reactivarea Number Share colegii au confirmat că serviciul este activ?
În Termeni și Condiții sunt specificați pașii pentru înlocuire device asociat:
“Înlocuirea unui dispozitiv asociat
În cazul în care se dorește înlocuirea unui dispozitiv compatibil existent cu un altul, se procedeaza dupa
cum urmeaza:
(1) pentru persoane fizice:
(i) inlocuire smartwatch cu un alt smartwatch (Samsung Galaxy Watch si Apple Watch): din aplicația
dedicată opțiunea ‘’Replace device’’ sau ‘’Înlocuire dispozitiv’’. Finalizarea procesului de înlocuire a dispozitivului va atrage automat dezactivarea dispozitivului asociat inițial și activarea serviciului pe noul dispozitiv ales de Client.
(ii) Inlocuire smartwatch Huawei Watch3 cu alt smartwatch prin intermediul Magazinelor Orange Shop
(iii) pentru alte dispozitive compatibile (tableta, telefon) prin intermediul Magazinelor Orange Shop
(2) pentru persoane juridice, prin intermediul Magazinelor Orange Shop sau persoana de vanzari
dedicata contului, pentru oricare dintre dispozitivele compatibile (smartwatch, tableta, telefon)”
https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/number-share/tc...

Multumesc pentru feedback,
in cazul meu a avut loc sigur dezactivarea. Am sperat ca bannerul Number share din sectiunea servicii sa reapara dupa ceva timp dar acest lucru s-a intamplat. am anuntat si s-a deschis o sesizare. Sesizarea ma asteptam sa fie tratata cu prioritate - mai ales ca nu eram eu cauza.
Legat de activare, in momentul de fata nu stiu daca serviciul numbershare este activ sau daca se activeaza la primul request din ceas/aplicatie .
legat de "Termeni și Condiții" - eu am fost direct la un Orange Shop pentru a evita neplaceri, procedura prezentata am sa o printez si am sa o trimit consultantului din Orange Shop, acum consider ca este prea tarziu.
in cazul meu, pare o problema a contului de logare orange si a drepturilor asociate form-ului de logare number share. Pentru intrarea în cont - direct in site-ul Orange nu exista probleme.

dig-123
dig-123

dig-123

User level
Nivel
0
34 / 100
puncte
Custom field 2
dig-123

Buna, nu am rezolvat. Pe sesizare nu mă bazez, termenul de solutionare a fost depășit (era o sesizare cu prioritate). Am sperat că au mai fost cazuri similare în comunitatea utilizatorilor.

dig-123
dig-123

dig-123

User level
Nivel
0
34 / 100
puncte
Custom field 2
dig-123

Am sunat si eu la call center. Au incercat ceva dar fara succes. Am facut sesizare, sa vedem ce o sa faca. Eu m am portat de la vodafone special pt aceasta optiune dar se pare ca ........

@dig-123 & @Vix, s-a rezolvat situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Buna,
raspuns pentru @Vix: incerca sa intri in legatura cu departamentul tehnic, sau cei de la 300 sa iti deschida o sesizare
daca reusesti sa vorbesti cu cineva din tehnic - sa le ceri " sa iti adauge numarul principal in contul online" . tu nu ai cum sa vezi repsectiva interfata, doar departamentul tehnic. ce am scris intre ghilimele face parte din dialogul cu ei.

Numai bine,
number share placut:)

raspuns pt @DanielaH: am rezolvat.

dig-123
dig-123

dig-123

User level
Nivel
0
34 / 100
puncte
Custom field 2
dig-123

Ne bucurăm și vă mulțumim foarte mult pentru feedback.
Vă mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!