Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Internet 4g nefunctional
Răspunsuri
Salutare!
Probabil din cauza lipsei de semnal în zona ta, în cadrul rețelei Orange.Probabil că pe Telekom aveai și pe Orange nu ai.
Verifică și dacă ai semnal pe telefon, dacă ai pe Orange, iar dacă nu, anunță la suportul Orange acest lucru la numerele 300 sau 0374300300.
Baftă!
Salutare, @Vio1235
Ai idee daca problema este doar la tine sau si alti utilizatori din zona se confrunta cu aceeasi situatie?
Poti suna la Serviciul Clienti prin apel la 300 pentru a vedea daca este o problema tehnica in zona in care locuiesti sau este o problema cu dispozitivul tau.
După aproximativ o jumătate de zi, situația s-a remediat și a intrat 4G...probabil niște setări au fost actualizate. De menționat că tot timpul semnalul Orange și Cosmote au fost la niveluri maxime.
Super! Ma bucur ca s-a remediat situatia.
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.