Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare pachet televiziune de la Telekom la Orange

Buna ziua. Sunt client Telekom de peste 10 ani pentru televiziunea prin satelit. Acuma am fost transferat la Orange Romania. Pachetul pe care il am acuma este Televiziune L si platesc 73 de lei pe luna. Acest pachet l-am activat cu 2 ani in urma plus, minus.
Vad ca oferta la Orange pentru Tv Premium este de 42 Lei plus ca ai si alte beneficii. Pot activa aceasta oferta in locul celei de la telekom?
Multumesc. O zi buna

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
Dacă ești în ultima lună de contract sau in afara perioadei contractuale, poți depune o cerere o cerere de reziliere și apoi te poți muta la Orange.
Detalii despre cum procedezi cu cererea de reziliere găsești în următorul link:

https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange
Orange Romania Comunication și Orange Romania sunt încă două companii distincte și se merge înainte pe contractele existente, încheiate cu Telekom. Cunosc multe persoane în situația ta, din păcate.

Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (3)

60%

3 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

60% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Dacă ești în ultima lună de contract sau in afara perioadei contractuale, poți depune o cerere o cerere de reziliere și apoi te poți muta la Orange.
Detalii despre cum procedezi cu cererea de reziliere găsești în următorul link:

https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange
Orange Romania Comunication și Orange Romania sunt încă două companii distincte și se merge înainte pe contractele existente, încheiate cu Telekom. Cunosc multe persoane în situația ta, din păcate.

Baftă!

Orange Romania Comunication este o companie diferită de Orange Romania, chiar dacă acum face parte din grupul Orange. Deci se merge înainte pe contractele existente, încheiate cu Telekom, până la expirarea acestora.
Perioada o poți vedea în aplicatia My Orange fix.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!