Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Cred ca multi clienti Orange se simt agasati de mesajele primite AIUREA legate de reincarcare, mult timp dupa ce procesul de reincarcare s-a efectuat, banii sunt in buzunarul ORANGE care confirma primirea lor in scris. As zice ca e lipsa de respect pt client care ramane confuz si se intreaba care din mesaje sunt reale? Cele cu confirmarea validitatii reincarcarii? Sau cele in care este invitat la ore bune sau zile dupa reincarcare sa o faci din nou!!!????
Răspunsuri
Daca noul credit/noua optiune se vede in My Orange sau prin apel la 333, inseamna ca e o intarziere de comunicare intre servere.
Nu mereu informatiile se sincronizeaza instant. De cele mai multe ori, ca sa nu faca trafic foarte mare (sau inutil de mare) pe server, sunt create script-uri care ruleaza o data la ceva timp. Se poate, de asemenea, sa fie aglomeratie mare in momentul ala si informatiile sa fie procesate cu intarziere.
In felul asta, e posibil ca un server sa nu fi primit inca informatia cum ca tu ti-ai facut o reincarcare. Poate creea confuzie intr-adevar, dar iti spun lucrurile astea doar ca sa stii ca pot exista motive intemeiate pentru care s-a decis asa. :) Personal, n-am patit niciodata asta. De obicei incarc inainte, si se activeaza optiunea automat (si nu mai primesc niciun mesaj in sensul asta dupa aceea), dar se poate intampla.
Sunt mesaje automate. Ambele sunt valide, doar ca reincarcarea ar trebui sa stopeze mesajul de expirare. Cel mai probabil sistemul e construit sa functioneze dupa data, nu ora (cum, presupun, se poate interveni doar manual).
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.