Întrebare cu răspuns(uri)

Nu mai primesc factura pe email dupa de Telekom a fost preluat de Orange

Buna seara !
Înainte de a fi preluat Telekom de Orange primeam facturile pe email, dar acum nu mai primesc nimic. Sunt in urma cu facturile și nu știu unde să le găsesc să le plătesc. Unde trebuie sa sun?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Într-adevăr, factura în format PDF pe e-mail nu se mai trimite (din motive de GDPR), dar poate fi vizualizată oricând în contul My Orange Fix (pe calculator sau în browser varianta web și în aplicația mobilă).

Pentru primirea notificării de emitere a facturii se poate activa din cont factura electronică, însa nu se va primi și factura propriu-zisă atașată, ci doar notificarea.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (3)

50%

3 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare, @Cibi
Pentru a contacta Serviciul de Clienti ai urmatoarele variante:
Prin apel la:
300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
021 9890 - pentru informații despre oferte

Deasemenea se pot folosi si adresele de e-mail:

infoclienti@orange.com
sesizari@orange.com

De asemenea, daca ai uitizat aplicatia mobila MyAccount Fix, aceasta a devenit My Orange Fix.( Pentru actualizarea numelui aplicației nu este nevoie să reînstalezi aplicația, ci doar să o actualizezi.

La deschiderea My Orange Fix, vei primi un mesaj cu un link către App Store/Google Play. Dă click pe butonul Update/Actualizează.

Datele tale de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași. )
Toate cele bune!

Cibi, bun venit in Comunitate!!!
Cred ca poti alege modul in care vrei sa primesti factura din aplicatia mobila My Orange Fix, fosta MyAccount Fix sau din varianta desktop, pe site-ul https://fix.orange.ro/ . Tot acolo poti plati online facturile.
Daca vrei sa platesti fizic facturile: "Plata facturilor – se poate efectua atât în numerar în magazinele Orange (http://www.orange.ro/shops), cât şi prin card bancar.

În cazul în care se plătește într-un magazin partener Orange, este necesară sprezentarea facturii în format fizic sau digital, astfel încât codul de bare de pe factură sa fie vizibil.

Plata facturilor în magazinele Telekom Romania Mobile si IQBox nu mai este posibilă.


Pentru clienții care au servicii fixe și mobile de la un singur operator, aceștia vor primi o singură factură.

Pentru situația în care există servicii fixe și mobile, atât de la Orange, cât și de la Orange Romania Communications, se vor primi în continuare 2 facturi diferite, în zile diferite, conform contractului semnat cu fiecare operator. "
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications

Într-adevăr, factura în format PDF pe e-mail nu se mai trimite (din motive de GDPR), dar poate fi vizualizată oricând în contul My Orange Fix (pe calculator sau în browser varianta web și în aplicația mobilă).

Pentru primirea notificării de emitere a facturii se poate activa din cont factura electronică, însa nu se va primi și factura propriu-zisă atașată, ci doar notificarea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!