Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua. Am returnat si eu un telefon pe data de 1.04 si nici acum nu mi s a facut corectia pe cont (returnarea punctelor), ca sa achizitionez altul.. A mai patit cineva asa, dureaza asa mult timp sa se faca corectia?
Răspunsuri
Salutare!
Te sfătuiesc să iei legătura cu Serviciul Clienți, căile de comunicație cunoscute.
Detalii ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul...
Noi, în Comunitate, nu putem să te ajutam cu astfel de detalii, care țin de contul personal.
Succes!
Salutare, @MagdaS
Cel mai bine este sa iei legatura cu un operator prin apel la 300 sau prin Chat Djingo si ca intrebi care este situatia cu puctele.
Toate cele bune!
Salut , am pățit la fel ca tine ! Punctele au apărut în cont după 2 săptămâni când mi s-a emis o nouă factură. Bineinteles , am prins și o oferta mult mai buna la același telefon...e vorba despre un iphone12 pro max recondiționat pe care l-am luat la o diferență imensa de preț , vreo câteva sute de euro.
@MagdaS, s-a rezolvat cu returul? Au fost efectuate toate corecțiile?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.