Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
În data de 16.04.2022 am efectuat două reîncărcări PrePay pe numere diferite, în valoare de 5€, respectiv 6€. La scurt timp după reîncărcare am primit mesajul de la Orange care îmi confirmă că în ambele conturi au fost alocate sumele dorite. Prin apel la *100#, am navigat la secțiunea cu opțiuni PrePay, unde am dorit să activez pe ambele cartele opțiunile cu minute de 5€, respectiv 6€. La etapa de activare a opțiunilor mi-a apărut pe ambele cartele faptul că am 0€ în cont, în ciuda faptului că am primit mesajul de confirmare. Astfel nu pot folosi creditul pentru a achiziționa vreo opțiune. Țin să menționez că reîncărcarea a fost făcută în timpul perioadei de grație pe ambele cartele și că opțiunile nu erau cu reîncărcare automată. Atașez mai jos câteva poze care arata faptul că suma a fost trimisă în cont dar nu apare și nu poate fi folosită. Problema este identică pe ambele numere.
Răspunsuri
Buna Cristi,
E posibil sa fie o problema de la retea. Daca ai facut toate verificarile necesare si nu ai creditul in cont, nici o extraoptiune activata, atunci cred ca ar trebui sa contactezi un consultant orange sunand la 300 sau folosind chat-ul Djingo: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Daca reusesti sa rezolvi, sa vii sa ne spui care a fost problema si cum ai rezolvat-o.
Zi cu soare!
Salutare, @Cristi3956
Pare ca este vorba despre o eroare tehnica. Poti semnala problema prin apel la 300 sau prin chat Djingo(unde poti fi preluat de catre un operator) https://www.orange.ro/servicii/chatbot
Poti verifica si in aplicatia My Orange / sau de pe browser la sectiunea consum daca acest credit exista si in acest caz poti activa de acolo optiunea.
** Am vazut ca a mai postat cineva o intrebare asemanatoare deci probabil e vorba despre o eroare temporara.
Asteptam sa ne spui daca s-a rezolvat problema sau nu.
Toate cele bune!
In My Orange (conectat pe wifi), sau pe PC, iti vede creditul? Daca da, poti activa optiunile si de acolo.
@Cristi3956, s-a rezolvat situația cu reîncărcările?
DanielaH a răspuns
arsradu a răspuns
And04 a răspuns
Anca07 a răspuns
Cristi3956 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.