Întrebare fară răspuns

Nu mai pot accesa interfata routerului de cand telekom a fost preluat de orange

Salutare. Sunt client telekom si cum serviciul fix a fost preluat de orange, acum sunt client orange... La locatie detin camere de supraveghere care au funcționat perfect pana acum 2 saptamani. Au aparut ceva probleme, a venit un domn, a schimbat routerul WiFi. După schimbarea routerului incerc sa refac port forwarding sa pot accesa camerele. Surpriza... Singurul port deschis in router este 631 IPP... sun si rog pe operator să-mi deschidă portul 80 sa pot accesa interfata pe 192.168.1.1... nu se poate. Odată cu preluarea de catre Orange, accesarea interfetei nu mai este posibila, singura solutie fiind apelarea 0903903903 de luni pana vineri intre 12-16. Domnilor vi se pare corect? Eu stiu cum sa fac setarile, nu am nevoie de ajutor. Dece ma fortati sa dau 6 euro pentu a remedia o problema pe care dumneavoastra ati creeat-o. Sa va fie rusine! Voi renunta la serviciile dumneavoastra imediat ce voi fi liber de contract.
Voi inainta o petitie catre ANPC iar in cazul unui eveniment la obiectivul supravegheat, voi considera responsabil de eventualele pagube Orange romania.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Salut. Probabil nu ai citit sau nu ai inteles ce am scris eu: stiu cum sa fac port forwarding da nu am acces la interfata routerului. Îndrumarul este facut ok dar nu imi este de folos.

Chiar îmi pare rău că nu te ajută. Cred că cel mai bine este să suni la 300 sau 0374300300 și să ți se ofere asistență. Dacă zici că nici ei nu te pot ajuta..., chiar nu știu ce să mai zic. Poate este altcineva mai priceput pe aici!
Din păcate, cam multe probleme în ultima vreme, mai ales de când T a trecut la ORO!

Am sunat, raspunsul sec si simplu: nu se poate. probabil orange ne crede pe toti atehnici, capabili sa dam foc la router daca ne conectam la el. In fine, merci de raspuns. Poate mai au si altii problema asta.

Nu ai pentru ce să-mi mulțumești! Eu încerc sa ajut, atât cât pot și mă pricep, dar nu îmi iese mereu, din păcate. Sunt un simplu client, nu angajat Orange sau altceva.
Sper să reușești!

Portul 80 e blocat pentru reteaua locala dar (banuiesc) ca e deschis pentru internet? Asta e noua.

Ne poti da cumva modelul de router pe care l-ai primit? Incerc sa caut si eu, poate reusesc sa gasesc ceva care sa te ajute. Daca a mers pe vechiul router si nu mai merge pe cel nou, as zice ca mai degraba e o problema cu router-ul, nu cu operatorul. Dar se poate sa ma insel.

Numarul 0903903903 pare sa fie vechiul numar de la Telekom. Nu stiu daca se mai aplica acum...

Pentru noile numere si metode de contact, avem un topic deschis aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications

Salut. Huawei HG658 este router-ul.
Din lan incerc sa ma conectez. Am incercat pe wifi si pe cablu (am incercat si din afara retelei :80 da tot nu merge). Nimic nu merge. Am dat reset la router, nimic. Raspunsul operatorului a fost ca nu se mai poate ca utilizatorul sa acceseze interfata routerului odata cu schimbarea de la telekom la orange.
Vechiul router era de la telekom, acelasi model ca actualul.

E prima data cand aud asa ceva. Aia nu e o pagina locala? De ce ar avea vreo legatura ISP-ul? Daca scoti cablul care tine de Orange/Telekom si incerci sa accesezi interfata doar cu cablul LAN, merge? Ce eroare iti da cand incerci sa intri pe interfata?

Atata timp ca nu s-a facut vreun update de firmware care sa blocheze in vreun fel accesul la acea interfata, nu vad ce ar putea sa cauzeze problema asta. Inteleg ca asta a fost mesajul transmis de la relatii clienti. Dar pe de alta parte, am intalnit consultanti care aveau lacune de logica/tehnologie destul de mari de-a lungul timpului, la Orange. Deci nu m-ar mira sa fie o greseala pe partea asta.

Momentan n-am gasit nimic concret legat de imposibilitatea de accesare a interfetei router-ului dupa preluarea Telekom-ului de catre Orange. Dar...mai caut. :)

Am facut asa:
Scos cablu net din router, conectare de pe 2 tel android, laptop pe wireless, lan1 si lan4, cu chrome, brave, ie si opera. Eroarea este de fiecare data ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Cu cablul scos am dat reset la router, eroarea este
ERR_SSL_VERSION OR CIPHER_MISMATCH. (Am scanat aici porturile 192.168.1.1, 80, 631 si 443 sunt deschise)
Dupa ce am bagat cablul de net prima eroare a revenit.
Am scanat porturile deschise pe 192.168.1.1 cu Fing singurul deschis este 631.

Din cate am reusit sa gasesc se pare ca da, primul setup se face cu cablul de la ISP conectat. Deci problema pare sa fie intr-adevar la Orange. Dar cred ca e specifica pentru echipamentul asta. Adica un router pe fibra optica nu cred ca ar avea problema asta, dar un router DSL se pare ca da.

Cred ca e inca o consecinta a migrarii Telekom...si inca o problema de rezolvat pentru Orange. E clar ca pentru a putea seta aparatul ala, ai nevoie de acces. Indiferent ca e port forwarding sau altceva, ai nevoie de acces la interfata.

Parerea mea e ca ar trebui sa se poata rezolva, cu putina bunavointa din partea Orange. Partea nasoala e ca nu-ti poti face treaba pana atunci... :(

Eu zic sa mai insiști la serviciul clienți, poate dai de unul priceput și dornic sa ajute. Macar să trimită o echipa tehnica la tine, dacă nu mai lasă utilizatorul sa umble la interfața routerului. Altă soluție nu e, doar la Orange se poate rezolva problema ta.

@Ionel: Dacă ai fi avut IP fix la Telekom atunci s-ar fi "moștenit" la preluare de către Orange. Dar, bănuiesc că ai simplu, un DHCP, iar aici deja e.... cu cântec: nu sunt IPV4 pentru clienți persoane fizice. Eventual dacă încerci un IPv6. Sau în loc de port fwd poți încerca cu un server VPN sau o configurare cu o aplicație dedicată care să conecteze camerele prin serverul producătorului, pe bază de CAM_ID. Fără un IP extern alocat unic, orice port ar fi el nu vei avea acces din exterior prin port fwd.Asta e....

FLo1 am ip fix de la telekom. Dvr-ul camerelor are si el ip fix in retea gen 192.168.1.101. Totul a functionat perfect până au trecut la orange. Ia si citește ce s-a discutat mai sus, o sa înțelegi care este de fapt problema.

delfinas de cand au preluat cei de la orange, zilnic sun sa raportez o nefuncționale... Vin, rezolva, pleaca, pana seara iar e nevoie sa sun.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!