Întrebare cu răspuns(uri)

Cost suplimentar tB1282 Member

Cum pot scăpa de costul suplimentar și ce reprezintă de fapt? De 2 luni plătesc 3 Euro pe săptămână

Silviu1968
Silviu1968

Silviu1968

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Silviu1968
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!

Vezi in istoricul sms-uri lor de la ce număr ai primit vreun mesaj ( numere scurte gen 1255 sau 1282) și dă un SMS cu textul ,,STOP PLAY sau STOP BINE".
Mai ai un topic asemănător aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2815052-tb1255-member
Sau aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2889469-taxare-3-titlul-member-1255-detalii-factura
Sunt multe din astea pe aici. Sper să te ajute.
A, și era să uit. Am ajutat acum vreo lună un prieten cu varianta aceasta (SMS cu ,,STOP BINE") și a scăpat de chin. I s-au luat 0,05 euro la acest SMS, dar n-a regretat!
Sper să-ți fie de folos.
Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!

Vezi in istoricul sms-uri lor de la ce număr ai primit vreun mesaj ( numere scurte gen 1255 sau 1282) și dă un SMS cu textul ,,STOP PLAY sau STOP BINE".
Mai ai un topic asemănător aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2815052-tb1255-member
Sau aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2889469-taxare-3-titlul-member-1255-detalii-factura
Sunt multe din astea pe aici. Sper să te ajute.
A, și era să uit. Am ajutat acum vreo lună un prieten cu varianta aceasta (SMS cu ,,STOP BINE") și a scăpat de chin. I s-au luat 0,05 euro la acest SMS, dar n-a regretat!
Sper să-ți fie de folos.
Baftă!

Mulțumesc. Din postarile voastre m-am inspirat și eu și am trimis mesaj la 1282. Am primit mai de confirmare cum că abonamentul a fost oprit. Vedem. O seară plăcută!

Silviu1968
Silviu1968

Silviu1968

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Silviu1968

Asta este cea mai bună soluție, adică SMS la acel număr, cu textul ,, STOP PLAY sau STOP BINE ".
Sper și eu că s-a rezolvat și ți s-a oprit abonamentul, cum dealtfel ai și primit confirmarea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!