Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Nu pot sa reincarc cartela, îmi zice ca nu am cartela de tip Prepay sau abonamentul, ce fac?
Răspunsuri
Salut Cosmin,
E posibil sa fie o problema pe contul tau.
Ai aici un topic similar (cu o potentiala solutie, folosind browser-ul, fara sa te loghezi): https://comunitate.orange.ro/questions/2810818-rezolvat-eroare-reincarcare-numarul-tip-prepay
Daca problema e pe cont, va trebui ca cineva de la Orange sa se uite peste el. Poti sa dai un telefon la 300 sau sa iei legatura cu un consultant folosind chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).
Cum adică pe browser
Browser = program a carui interfata grafica iti permite vizualizarea si navigarea intre paginile web (internet)
Salutare!
Posibil să fie ceva probleme prin calculatoarele lor. Dar ia legătura prin chat cu un consultant și expune problema sau reîncarcă ( până se rezolvă) de la un prieten, la un magazin Orange sau prin alte metode.
Din păcate, mai apar și astfel de probleme!
Succes și îmi pare sincer rău pentru problemele întâlnite!
@CosminBoom, ai reușit să reîncarci cartela?
DanielaH a răspuns
arsradu a răspuns
Vio73 a răspuns
Viocat a răspuns
CosminBoom a răspuns
arsradu a răspuns
CosminBoom a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.