Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De astăzi după amiază nu mai funcționează aplicația Orange TV GO. Când dau pe ea, rămâne blocată, am dat restart la telefon și reinstalat aplicația. V-ați mai întâlnit cu această situație? Mulțumesc cu recunoștință!
Răspunsuri
La mine merge ok... A stat un piicut mai mult in primul ecran (cel din screenshot-ul tau), dar apoi mi-a aparut pop-up-ul pentru locatie (nu mi-e clar la ce ii trebuie permisiuni pentru localitie) si a pornit normal.
A mai fost facut vreun update la sistemul de operare al telefonului de curand (care sa corespunda cumva cu aparitia problemei)? Daca nu, n-am idee ce ar putea sa aiba. Doar sa mai incerci eventual mai tarziu, poate a fost o problema temporara.
Pe huawei funcționează. Azi am schimbat parola contului My Orange și nu m-am deconectat după ea. Probabil atunci s-a produs eroarea și nu trece de logare, cine mai știe.
E o problemă la tine, pentru că și la mine funcționează fără probleme și a funcționat foarte bine în ultima vreme.
M-am mai jucat azi pe la permisiuni, și în final a pornit aplicația. Am dat acces la instalare din surse necunoscute.
Ciudat... In mod normal, n-ar trebui sa aiba niciun efect, odata ce aplicatia e instalata. Si oricum, presupun ca ai descarcat-o din Play Store (deci, sursa sigura). Dar bine ca s-a rezolvat. :))
Da, din google play.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.