Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am achizitionat un telefon cu abonament (Telekom la vremea respectiva) in decembrie 2021 si nu am folosit numarul. Acum am avut nevoie de numar si am constatat ca nu functioneaza cartela sim. Cu toate ca din 4 situatii in care este gratuita schimbarea, ma incadrez la trei, am platit totusi 14 lei si nu 1,92 euro cum scrie pe site.
Vreau doar sa intreb daca dupa 25 de ani de abonament Orange, nu meritam un pic de respect din partea companiei, mai ales ca din trei reprezentante Orange, doar una fosta Telekom mi-a putut schimba cartela, unde am fost intrebat in mod retoric:"- Eu nu-mi permit sa va intreb, dar daca totusi dvs ati tinut cartela undeva la umezeala?!!!!!"
Concluzia mea, dupa ce a trebuit sa platesc de doua ori un accesoriu defect, este ca singurul operator care pana acum nu m-a dezamagit a fost DIGI si sper ca in curand sa migrez cu toate abonamentele la el. Multumesc Orange!
Răspunsuri
Bun venit în Comunitate, claudiupt!
Uite aici un topic care te poate ajuta, în care sunt menționate toate condițiile în care schimbarea de SIM este gratuită - https://comunitate.orange.ro/questions/2890973.
Suntem aici dacă mai ai nevoie de alte informații.
Exact la conditiile respective am facut si eu referire...
Îmi pare rău pentru situația ta. Ne poți spune, te rog, în ce magazin ai fost (localitate, adresă etc.)? Mulțumim.
Cluj-Napoca, in magazinele de la Vivo si Iulius Mall am fost refuzat politicos fiindca nu le merge interfata pentru noua achizitie Telekom si din ambele am fost indrumat spre singurul magazin, fost Telekom la care in afara de intrebarea cu umezeala am mai primit, la intrebarea mea de ce nu este gratuit serviciul respectiv si un raspuns stupefiant: "Nu vreau sa va platesc eu cartela..."
Sarbatori linistite si dumneavoastra!
Mulțumim mult pentru detalii. Vom transmite feedbackul tău colegilor din magazine.
Încă o dată, îmi pare rău pentru experiența pe care ai avut-o și îți mulțumim că ai împărtășit-o aici cu noi, în Comunitate.
Claudiu, deduc faptul că acea cartela era de la Telekom și tot la o reprezentanță magenta ai schimbat SIM ul, deci problema nu tine de Orange...
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.