Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Numar Yoxo nou activat, dar nu e recunoscut ca fiind abonament hibrid

Tocmai ce-am activat un numar nou si am parte de alte buguri... din ce in ce mai nasoale. Acum numarul a fost trecut pe Yoxo, insa evident ca in aplicatie nu apare ca fiind activ, nici prin incercare de a inregistra numarul manual. Nu este recunoscut ca fiind Yoxo, desi s-a activat abonamentul si am primit si banii inapoi... Ce fac acum? Help!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@simple_dreams, îmi pare rău că întâmpini probleme din nou.
Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri prin messenger-ul din aplicație?

Nu am incercat pentru ca numarul nu este recunoscut ca fiind Yoxo si ma gandesc ca ii depaseste si mai mult o astfel de situatie.

Am incercat din nou sa vad daca-l pot adauga manual si, bineinteles, nu pot. ''Numarul adaugat nu are abonament Yoxo'' ma intampina.

Nu mai poti avea incredere nici in sistemul Orange, dupa cel Vodafone care s-a dus si el... departe.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!