Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Tocmai ce-am activat un numar nou si am parte de alte buguri... din ce in ce mai nasoale. Acum numarul a fost trecut pe Yoxo, insa evident ca in aplicatie nu apare ca fiind activ, nici prin incercare de a inregistra numarul manual. Nu este recunoscut ca fiind Yoxo, desi s-a activat abonamentul si am primit si banii inapoi... Ce fac acum? Help!
Răspunsuri
@simple_dreams, îmi pare rău că întâmpini probleme din nou.
Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri prin messenger-ul din aplicație?
Nu am incercat pentru ca numarul nu este recunoscut ca fiind Yoxo si ma gandesc ca ii depaseste si mai mult o astfel de situatie.
Am incercat din nou sa vad daca-l pot adauga manual si, bineinteles, nu pot. ''Numarul adaugat nu are abonament Yoxo'' ma intampina.
Nu mai poti avea incredere nici in sistemul Orange, dupa cel Vodafone care s-a dus si el... departe.
Multumesc, s-a rezolvat!
Mă bucur. Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.
DanielaH a răspuns
simple_dreams a răspuns
simple_dreams a răspuns
DanielaH a răspuns
simple_dreams a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.