anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefon xioami 11t - nu pot închide apelul pe buton

Carmenuta2009
Începător
Am cumpărat un telefon xioami 11t in data de 26 martie 2022, dintr un magazin din Brașov, cu prelungire abonament, am fost aburita cum se spune, dar întîmpin o problema la telefon, nu tot timpul, după efectuarea unui apel, nu pot închide apelul pe buton, după mai multe încercări reușesc, sau cu butonul lateral.
Cineva se confruntă cu aceasta problema.?
Și referitor la abonamentul nou (căci nu mai așa puteam să cumpăr telefonul ) se mai poate anula? Mulțumesc.
8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Telefonul a fost luat de nou, nu? Abonamentul cred ca se poate anula, dar ramane problema achitarii telefonului. Apropos de telefon, i-ai pus cumva folie pe ecran? Daca da, e posibil ca ea sa creeze probleme. Ai testat cumva telefonul si inainte sa ii pui folia? Aveai problema asta si inainte?
Client Orange

Carmenuta2009
Începător
Telefonul l am achitat, cred că problema a apărut imediat, și nu aveam cum sa vad pe loc acest aspect, nu stăteam în magazin sa fac apeluri, și nu am pus folie, avea folie, chiar am întrebat acest aspect. mulțumesc.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
N-am stiut ca telefonul vine cu folie. Si am presupus ca ai ajuns cu el acasa si l-ai testat, poate, o perioada, si fara folie. 🙂 Daca nu e cazul, si folia este cea aplicata din fabrica, atunci fie e o problema cu telefonul, si trebuie trimis in service, fie...sunt alte lucruri care interfereaza cu display-ul. Daca nu ma insel, sunt cativa membri in comunitate care detin acest model de telefon, dar nu imi amintesc sa se fi plans de problema asta. Ceea ce inseamna ca, cel mai probabil, problema e una specifica pe telefonul tau.
Client Orange

Carmenuta2009
Începător
Problema nu apare la fiecare apel. Voi vedea in perioada următoare ce se va întâmpla, poate după un update , daca nu voi merge cu el în service, telefonul este in garanție . Mulțumesc mult

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Cu multa placere. Intr-adevar, se poate ca telefonul sa fie defect. In experienta mea, am mai vazut problema asta doar la telefoanele care aveau fie display-ul spart/crapat, fie aveau folie (custom, nu cea originala, din fabrica) fie aveau o problema cu digitizer-ul. Pentru ca in general un display unresponsive este de multe ori cauzat de digitizer. Se poate intr-adevar sa fie si de soft. Dar daca ar fi fost de soft, banuiesc ca si alti utilizatori ar fi intampinat-o. Nu stiu ce sa zic. Poate iti va raspunde si cineva cu acelasi device. Macar sa stii daca a mai intampinat cineva problema asta sau nu.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Și eu cred că e o problemă cu el. Nu știu dacă poți să anulezi abonamentul, dar telefonul trebuie trimis în service. Telefoanele Xiaomi ( am și eu un Mi 11 lite 5g), Huawei, Oppo, etc vin cu folie de ecran și cu husă ( unele dintre ele). Sper să rezolvi, pentru că nu ar trebui să facă așa! Încearcă să-i dai și un restart la telefon și vezi ce face apoi Succes!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Carmenuta2009, cam cat de des se manifesta problema asta? O data la cate apeluri (aproximativ)? E vreun pattern? Se intampla dupa apeluri mai lungi, de exemplu? Sau la absolut orice apel, indiferent de lungime, persoana apelata sau altceva? Ai observat vreun tipar? Daca e absolut random, posibil sa fie o problema cu telefonul. Ca idee, ai mai putea incerca doua chestii inainte sa-l trimiti in service. Dar trebuie un pic de rabdare. De-aia te intrebam cat de des se intampla chestia asta. 1. Poti incerca o pornire a telefonului in Safe Mode. In felul asta, ai doar aplicatiile preinstalate. 2. Backup + resetare la setarile din fabrica (inițial fara restore, dupa care, eventual, si cu restore). Acuma, daca problema persista dupa primul pas, inseamna ca ceea ce o cauzeaza este probabil una dintre aplicatiile instalate de tine. Ciudat, dar se poate intampla. Daca persista si dupa al doilea pas, cel mai probabil, problema nu e de soft, si telefonul trebuie trimis in service. Iti spun toate astea pentru ca sunt lucruri pe care le poti incerca acasa. Un telefon trimis in service de obicei inseamna timp pierdut pe drum, timp in service, si posibil nici sa nu rezolve problema. Sau sa fie rezolvata prin aceiasi pasi precum cei de mai sus. Lucru pe care puteai sa-l faci si tu, si salvezi tot timpul si toate drumurile astea. In plus, la trimiterea in service, ramai fara telefon. Deci...e bine sa te asiguri ca e intr-adevar o problema care se poate rezolva doar in service, inainte sa-l trimiti.
Client Orange

Carmenuta2009
Începător
Mulțumesc de ajutor, voi incerca soluțiile date de tine, am niste contacte Orange care sunt salvate în contul Google deoarece au poze, mă gândesc poate asta sa fie un factor ptr care nu merge, dar voi incerca soluțiile date și voi urmari. Vă mulțumesc anticipat.