Întrebare fară răspuns

Marire abonament cu 1 euro.. Take it or leave it!.. :)

Salut!

Pentru ca poza 1, intamplator, ca de obicei nu ma uit (atentionare pe prima pagina a facturii), am verificat factura si asa am descoperit poza 2 (pagina 2 - marire valoare abonamente incepand cu luna urmatoare).. ura ura.. :)
Pentru ca istoria are un mod de a se repeta cand te astepti mai putin.. presimt ca urmeaza un nou val de "mi-a fost marita valoarea abonamentului".. asa ca am zis sa incep eu.. :)

Din cele 4 abonamente pe care le am, 2 le folosesc parintii si, pentru ca asa am prins la fidelizare, acum 2 ani si ceva, deci sunt in afara contractului ambele, abonamentele sunt Orange Me8 cu reducere 20%, deci 6.4 euro.
Parintii au telefoane clasice si nu doresc altceva, deci din cei 13 GB disponibili, pe fiecare abonament, inclusiv netul pentru vechime, ei folosesc fix 0.00 kb.. :)
Asa ca, aproape am sarit in sus, de bucurie si emotie, ca pentru acel euro primesc 20GB, deci vor avea in total 33GB din cel mai rapid internet, pentru a face nu stiu ce cu ei.. dar, hey, o parte din acest bonus poate fi folosit si in roaming.. eh.. si ce daca aceste abonamente nu folosesc internetul deloc? Astea sunt amanunte.. in plus, nu se modifica perioada contractuala.. ar fi fost "interesant" :)))
Pacat ca nu se incadreaza si abonamentul pe care am achizitionat telefon anul trecut.. pentru el ar fi sunat bine ca pot renunta in 30 de zile fara a plati penalitati sau despagubiri.. :)))

Ce nu se intelege este la care valoare se adauga acel euro..
La 8 si devine 9 euro
La 8 si devine 9-20%=7.2 euro
La 6.4 si devine 7.4 euro
Parerea mea este ca prima varianta iese din discutie pentru ca spune "celelalte conditii contractuale raman neschimbate", dar, fiind putin nervoasa, ca parintii mei vor avea mai mult internet decat mine, ma roade invidia si iese rautatea la suprafata.. sau cine stie, poate nu este de exclus nici prima varianta.. :))

De ce v-am povestit?!
Pentru ca ma simt intr-o dispozitie glumeata, ca nah, si sarcasmul tot un fel de gluma este,, si pentru ca astept sugestii.. parca se cere o discutie totusi, nu?
Si pentru ca mi se pare intr-un mare fel, sa nu fii pregatit pentru mai multe situatii, sa nu ai o analiza, ci sa oferi zeci de GB unor oameni care nu folosesc nici ce au, daramite ce le dai.. si, cu exceptia catorva sms-uri, folosesc telefoanele doar pentru apeluri,,
Sau, poate, rezultatul de acum 2 ani si ceva, cu abonamentul Me5 a fost satisfacator si atunci, de ce nu, daca merge si asa?!.. :)

Voi ati vazut atentionarea? Aveti abonamente care se incadreaza? Ce pasi ati urma?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Sunat la 300 și spui că nu ești de acord cu majorarea abonamentelor. Și eu am fun 8, sunt curios dacă se majorează. Un prieten a fost sunat să-l treacă de la Orange Me5 cu roaming inclus la Fun 6 și a refuzat.

Mie mi se pare aiurea pentru ca sunt totusi niste abonamente care nu fac cine stie ce consum.. si doar ca sa vorbesti..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Prepaid sau...leave it. :)

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Urâtă strategia asta a firmelor de a aduce majori abonamentelor, atât timp cât se afla in perioada contractuala.
Jay ai primit notificarea tot pe factura? Sper ca de această dată să trimită și mesaj pe telefon fiindcă sunt multi bătrâni care nu primesc sau care nu citesc facturile și persoane care au optat pt factura in format electronic și ei nu citesc nici atât.
După toate majorările din ultimul timp, fix la telefonie mai trebuiau majorate. Acum daca au preluat partea fixa din Telekom, sper sa nu le fi luat și obiceiul de a face cate 2 majorări in fiecare an. :((

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Practicile astea trebuie sa se opreasca. Si nu se vor opri niciodata daca lumea continua sa le accepte si/sau sa-si faca abonamente noi.

Stii cum e vorba aia: nu e pr*st cine cere, e pr*st cel care da.

Dar problema cea mai enervanta e stilul in care se fac maririle astea. Pe ascuns, sau cu forta. Aia e partea cea mai neplacuta.

E chiar asa de greu sa intrebi clientul daca e ok cu noua "oferta" inainte s-o pui in aplicare? E greu, nu? E, atunci sper ca foarte multi clienti sa-si mute abonamentele pe prepaid sau la alti operatori. Nu conteaza ca si acolo va fi probabil la fel. Numai de ciuda, sa nu mai fie la Orange. Poate in felul asta, conducerea sau cine decide sa faca chestii de genul asta, va intelege ca oamenilor nu le place cand li se forteaza mana.

Si inca ceva. Textul ala cu "pentru ca ne dorim sa oferim servicii mai bune" e bulls*it, si cred ca toata lumea e constienta de asta. De ce? Pentru ca inca nu s-au facut investitii pentru SEMNAL peste tot in tara. De ani de zile! Ce internet sa aduci daca tu n-ai semnal? La cate mariri s-au facut de-a lungul timpului, ar trebui sa avem semnal si in varf de munte. Asa ca toata chestia asta e fix limbaj de marketing pentru fra*eri.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Pare ca mecanismul Telekom isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult... uite de asta clientii Digi raman fideli, ca n-au suprize de genul asta.

@simple_dreams, am un abonament adus acum cativa ani, prin Digi, de la Vodafone.. nu stiu cum mai sta Digi cu semnalul fata de acum 4 ani, dar atunci imi scotea peri albi.. insa, avand in vedere cat din servicii folosesc parintii mei, Digi ar fi cea mai ok varianta.. sau invatam sa comunicam prin rotocoale de fum in varf de munte..

@arsradu si acces la cel mai rapid internet.. :)
Eu stiu ca este un text standard, dar, in multe cazuri, pica exact ca nuca in perete.. sa spui despre cel mai rapid internet.. pentru ca sunt oameni care nici nu stiu ce e ala..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Da, eu ma refeream strict la partea de seriozitate in ceea ce priveste contractele cand am zis de Digi, de mobilul lor stim cam care e performanta, desi sa stii ca au mai progresat si sunt zone unde doar ei au pus antene, in special in rural mic si foarte mic.
Ai un tarif exprimat in lei (nu in euro sau alta moneda) si stii ca platesti mereu la fel... iar stabilitatea asta face mult pentru client. Si daca ii modifici contractul frumos e sa anunti mare si clar prin toate caile, nu o nota de subsol minuscula.

Unora li se da abonamente la 4 euro și cine tace și nu este vocal primește bonus majorarea abonamentului cu 1 euro.
În acest moment, Orange mai are oferta locala pentru internet și TV cu 11 lei/lună (2 euro), disponibila prin agenți de vânzare pe teren. Dacă oferă discounturi foarte mari la unii abonați, ei cred că își vor recupera pierderile de la alți abonați.
https://comunitate.orange.ro/questions/2917002-metoda-obtine-oferta-retentie

Da.. au trecut si pe la mine cu oferta asta.. eu am zis pas.. pentru ca, in general, cand esti multumit de ceva nu schimbi.. si, decat sa am o linie de rezerva, ca poate vreodata nu am semnal.. mai bine donez cei 2 euro.. sunt atatea cazuri, unde se poate dona prin sms si pentru care 2 euro de la cat mai multi oameni pot face o minune..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Mi-am verificat si eu factura de luna aceasta care este emisa deja si nu apare nimic pe ea in legatura cu vreo majorare de pret, poate si din cauza ca eu inca am perioada contractuala valabila pana in August 2023.
Mai a fost o cacialma de genul acesta, la inceputul anului trecut, tot cu majorarea abonamentului cu 1 euro, la fel, pentru abonamentele iesite de sub contract.

Si da, Orange, la fel, cum spun si ceilalti colegi de ce trebuie sa pui o astfel de notificare tocmai pe a doua pagina, pe ultimul rand,in factura lunii respective?
Odata ce poti trimite SMS-uri spam in legatura cu Pinata Party, nu poti trimite si unul micut cu aceasta majorare? Pana si Telekom atunci cand majora preturile trimitea SMS (daca mai tin bine minte)

Probabil încearcă să le majoreze pe cele de valoare mai mică, aflate în afara perioadei contractuale sau când se apropie termenul de expirare.

Relatiile clienti si practicile lor lasa de dorit. Jay treci pe prepay si alimentezi cu plata la factura mai iei niste pinate sau chiar portare toti concurentii au oferte bune la trecerea numerelor in retelele lor.

Cine are abonamente pe care le folosesc persoane mai in varsta, care nu folosesc internet deloc, ii sfatuiesc sa treaca la yoxo de 19 lei, fara stress.

Fara sterss… pana ai nevoie de suport. :))
Dupa aia, mult succes sa-i explici bunicutei cum sta treaba cu internetul si cu chat-ul.
Personal, nu recomand Yoxo nici tinerilor, daramite persoanelor in varsta.

E ieftin, intr-adevar. Dar cam acolo se opresc avantajele. Iar faptul ca e ieftin se cam vede si in calitatea serviciilor oferite. Plus ca daca bunicii folosesc un Nokia 100 drept telefon…Yoxo iese din start din discutie. :)

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!