Întrebare cu răspuns(uri)

De ce trebuie să plătesc factura integral dacă in zona existe probleme semnal?

De ce trebuie să plătesc factura integral, dacă de luni de zile in zona existe probleme semnal mobil și de Internet.

Boemul
Boemul

Boemul

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Boemul
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

O intrebare buna. :)) Daca tu primesti jumatate din serviciile promise, sau beneficiezi de ele functionale doar o parte din luna, de ce nu platesti si tu jumatate de factura, nu?

Asa ar fi corect. Dar din pacate, nu asa functioneaza lucrurile. Operatorul are si el niste facturi si niste angajati de platit. Sunt niste calcule care se fac, pornind de la premiza ca tu iti platesti abonamentul, integral, si la timp.

Tot ce poti sa faci este o sesizare si o cerere de recalculare a facturii, avand in vedere perioada de nefunctionare a serviciilor. Dar asta se poate face doar retroactiv, dupa ce se incheie perioada de nefunctionare.

Asta daca esti abonat. Daca esti prepaid, poti doar sa te rogi pentru vremuri mai bune. Pentru ca importanta pe care o acorda operatorii utilizatorilor de prepaid e mult sub a celor abonati. Si daca ti se pare ca nu se face mare lucru pentru abonati, poti sa-ti inchipui cam cum stau lucrurile pentru prepaid.
Din pacate, mai mult de atat, nu prea ai ce sa faci. Decat, cum zicea si Flo, sa faci tranzitia la un alt operator.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Boemul: Dacă sunt probleme cu rețeaua furnizorului de servicii în zona în care locuiești cel mai simplu schimbi furnizorul. De ce? Pentru că nu-l vei putea obliga să facă investiții majore în locația ta, dar îl vei putea sancționa fiind liber să alegi ceea ce e mai bun pentru tine acolo unde locuiești. Simplu.

O intrebare buna. :)) Daca tu primesti jumatate din serviciile promise, sau beneficiezi de ele functionale doar o parte din luna, de ce nu platesti si tu jumatate de factura, nu?

Asa ar fi corect. Dar din pacate, nu asa functioneaza lucrurile. Operatorul are si el niste facturi si niste angajati de platit. Sunt niste calcule care se fac, pornind de la premiza ca tu iti platesti abonamentul, integral, si la timp.

Tot ce poti sa faci este o sesizare si o cerere de recalculare a facturii, avand in vedere perioada de nefunctionare a serviciilor. Dar asta se poate face doar retroactiv, dupa ce se incheie perioada de nefunctionare.

Asta daca esti abonat. Daca esti prepaid, poti doar sa te rogi pentru vremuri mai bune. Pentru ca importanta pe care o acorda operatorii utilizatorilor de prepaid e mult sub a celor abonati. Si daca ti se pare ca nu se face mare lucru pentru abonati, poti sa-ti inchipui cam cum stau lucrurile pentru prepaid.
Din pacate, mai mult de atat, nu prea ai ce sa faci. Decat, cum zicea si Flo, sa faci tranzitia la un alt operator.

Treci la concurenta, dar ai grija sa nu dai din lac in put. Inainte de schimbare, asigura-te ca unde ajungi este mai bine, altfel regretele sunt tardive. In destule locuri rurale nu merg decat anumiti furnizori si aproape numai aia.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!