Întrebare fară răspuns

Probleme plata factura dupa dezabonare si trecere la Yoxo

Am avut abonament peste 5 ani la Orange, apoi am trecut pe Yoxo. Imediat dupa acest lucru, nu am mai avut posibilitatea sa platesc facturile din aplicatie nici nu le-am mai primit in cont.
Am fost sunat dupa 2 luni de cei de la EOS ca sunt restantier. Am platit, am trimis dovada de plata pe mail la EOS si Orange, si dupa 2 luni in continuare nu s-a rezolvat, ba mai mult, mi se cere tot mie sa revin cu un telefon (fiind Yoxo, e 0.5 euro taxa). Vorbim de o suma ridicola, dar nu pot sa cred ca dupa atata timp nu s-a rezolvat.
Sunt complet dezamagit de Orange in acest moment.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Ovidiu1976, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Îmi pare foarte rău pentru situația ta și îți mulțumim că ai împărtășit-o aici cu noi.
Înțeleg că deja ai depus o sesizare la noi și ai trimis și dovada de plată. Cu siguranță colegii noștri au în vedere problema ta și o vor soluționa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!