Întrebare fară răspuns

De ce Orange nu facilitează accesul la servicii și persoanelor nevăzătoare?

Aplicații inaccesibile! Pentru cititoarele noastre de ecran, multe aplicații cât și site-ul de la Orange nu este accesibil. De ce nu doresc să țină cont de aceste lucruri? De ce trebuie să ne chinuim? De ce în această rețea totul este birocratic? Sunt multe întrebări la care aș dori răspunsuri! Am trimis foarte multe sugestii, dar nimeni nu ține cont de ele. Pentru că dacă se întâmpla acest lucru, probabil că nu aș mai fi fost în această situație.
Dau exemplu: aplicația Yoxo! Aproape inaccesibilă! A fost nevoie de mult chin ca să trec pe Yoxo, cu scanarea documentului de identitate, în ceea ce privește data de activare, total innacesibil!
Voi ce spuneți sau ce credeți că trebuie făcut?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Cătălin Dorobanțu, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru postare!
O vom redirecționa către colegii noștri.
Unde ai trimis până acum sugestiile?

Pe toate canalele de comunicare. Credeți-mă, nu sunt interesați de așa ceva. Atât eu, cât și oamenii din comunitatea nevăzătorilor am scris, dar nimic. Repet: dacă se ținea cont de așa ceva, nu mă mai aflam în această situație. Am închis Yoxo și am făcut cerere din nou prin aplicație. De precizat că data de deschidere a abonamentului am setat-o cu ajutorul unui văzător! Pentru că singur nu se poate. Rușine Orange România! Vă inplicați în proiecte ce vizează persoanele nevăzătoare, dar nu îi ajutați să beneficieze de serviciile voastre făcând aplicațiile accesibile!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!