Întrebare cu răspuns(uri)

Se poate plati factura orange in avans?

Se poate plati o factura in avans, inainte sa stii valoarea facturii?

Newkois_911
Newkois_911

Newkois_911

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Newkois_911
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Sigur ca se poate plăti în avans, ai chiar buton dedicat plata în avans.. dacă intri în aplicație și apeși pe butonul facturi..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Poți să plătești in avans oricând înainte de emiterea facturii. Daca plătești cu minim 3-4 zile înainte de emitere, vei avea sold cu minus. Altfel, chiar daca plătești cu o zi înainte de emiterea ei, suma de plata va apărea, și ar putea exista confuzii.

Salut!
Sigur ca se poate plăti în avans, ai chiar buton dedicat plata în avans.. dacă intri în aplicație și apeși pe butonul facturi..

Daca nu te astepti la surprize, cum ar fi sa-ti vina factura de doua ori mai mult intr-o luna astfel incat suma depusa in avans sa nu mai fie suficienta, in principiu n-ar trebui sa fie nicio problema. :)

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Buna,

Da, se poate. Am platit in avans luna trecuta, si am pus o suma mai mare, astfel suma care era in plus a devenit sold cu minus si ramane in cont pana la emiterea urmatoarei facturi.

Banutii care raman ca si sold negativ, nu pot fi retrasi!

Salutare!
Normal că se poate, eu o fac lună de lună, de multă vreme.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Răspund când pot și cum mă pricep. As vrea eu la tot.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salutare!
A mai avut cineva eroare cand a incercat sa plateasca?
Eu obisnuiesc sa fac plati in avans dar de cateva zile observ ca apare mesajul "Ne pare rau dar nu am putut procesa plata. Te rugam incearca din nou mai tarziu sau contacteaza serviciul clienti Orange daca problema persista."
Mentionez ca sunt fonduri pe card si am incercat sa platesc si de pe alt card dar eroarea persista. De asemenea, conexiunea la internet nu a fost intrerupta in timpul platii. Eroarea apare atat pe aplicatia mobila cat si pe desktop.

And04
And04

And04

User level
Nivel
3
4456 / 5000
puncte
Custom field 2
And04

Da, mai apare și la mine câteodată, dar când vreau să plătesc doar in avans.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@And04, ai reușit să plătești factura sau situația încă persistă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salutare, @DanielaH
Inca persista problema, atat pe web cat si pe mobil. Ma gandesc sa nu fi fost blocata de sistem pentru ca am incercat sa platesc de mai multe ori. Problema persista de mai mult timp, insa la 2-3 zile isi revenea si reuseam sa fac plata. Acum ma chinui de cel putin o saptamana.

And04
And04

And04

User level
Nivel
3
4456 / 5000
puncte
Custom field 2
And04

Da, ți s-a blocat accesul. Nu mai accesa portalul de plăți timp de 7-8 zile, o să se deblocheze automat. AI considera că faci flood pe site și îți blochează accesul.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!