Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Se poate plati o factura in avans, inainte sa stii valoarea facturii?
Salut!
Sigur ca se poate plăti în avans, ai chiar buton dedicat plata în avans.. dacă intri în aplicație și apeși pe butonul facturi..
Alte răspunsuri
Salut! Poți să plătești in avans oricând înainte de emiterea facturii. Daca plătești cu minim 3-4 zile înainte de emitere, vei avea sold cu minus. Altfel, chiar daca plătești cu o zi înainte de emiterea ei, suma de plata va apărea, și ar putea exista confuzii.
Salut!
Sigur ca se poate plăti în avans, ai chiar buton dedicat plata în avans.. dacă intri în aplicație și apeși pe butonul facturi..
Daca nu te astepti la surprize, cum ar fi sa-ti vina factura de doua ori mai mult intr-o luna astfel incat suma depusa in avans sa nu mai fie suficienta, in principiu n-ar trebui sa fie nicio problema. :)
Buna,
Da, se poate. Am platit in avans luna trecuta, si am pus o suma mai mare, astfel suma care era in plus a devenit sold cu minus si ramane in cont pana la emiterea urmatoarei facturi.
Banutii care raman ca si sold negativ, nu pot fi retrasi!
Salutare!
Normal că se poate, eu o fac lună de lună, de multă vreme.
Stau și mă întreb , Vio73 răspunzi la absolut orice , la absolut tot.Nu exista așa ceva.
Răspund când pot și cum mă pricep. As vrea eu la tot.
Salutare!
A mai avut cineva eroare cand a incercat sa plateasca?
Eu obisnuiesc sa fac plati in avans dar de cateva zile observ ca apare mesajul "Ne pare rau dar nu am putut procesa plata. Te rugam incearca din nou mai tarziu sau contacteaza serviciul clienti Orange daca problema persista."
Mentionez ca sunt fonduri pe card si am incercat sa platesc si de pe alt card dar eroarea persista. De asemenea, conexiunea la internet nu a fost intrerupta in timpul platii. Eroarea apare atat pe aplicatia mobila cat si pe desktop.
Da, mai apare și la mine câteodată, dar când vreau să plătesc doar in avans.
@And04, ai reușit să plătești factura sau situația încă persistă?
Salutare, @DanielaH
Inca persista problema, atat pe web cat si pe mobil. Ma gandesc sa nu fi fost blocata de sistem pentru ca am incercat sa platesc de mai multe ori. Problema persista de mai mult timp, insa la 2-3 zile isi revenea si reuseam sa fac plata. Acum ma chinui de cel putin o saptamana.
Da, ți s-a blocat accesul. Nu mai accesa portalul de plăți timp de 7-8 zile, o să se deblocheze automat. AI considera că faci flood pe site și îți blochează accesul.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.