Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Am abonament prin antena satelit și nu am semnal

Bună seara.
Este o problema tehnica momentan? Funcționează cu întreruperi. Am abonament HD family prin satelit. De la ce poate fi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Mergi la menu și vezi semnalul la antenă. Este posibil să se fi dereglat din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile.
Eventual, sună la 300 și cere ajutor. Dacă este dereglată, îți vor trimite un instalator să ți-o regleze! Verifică totuși și mufele și conexiunile înainte.
Poți încerca și tu să o reglezi în primă fază prin rotire foarte lină a LNB, iar mai apoi, dacă nu reușești, poți chiar regla antena, foarte fin, în stânga sau dreapta, așteptând câte 10-20 secunde și verificat semnalul pe satelit, cu ajutorul meniului din televizor. Oricum, nu poate fi foarte dereglată dacă mai prinde ceva semnal.
Baftă!

Au arătat la meteo ploi astazi. Daca factura este achitata suna la relatii clienti pentru ajutor. Incepe weekendu deja cu probleme tehnice

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare!
A fost o situație cauzată de condițiile meteo sau o defecțiune? Cum s-a rezolvat?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!