Întrebare fară răspuns

WAN (post-merging intre Telekom fix si Orange) cade la fiecare cateva minute

În primul rând de precizat că sunt un fost client Telekom, telefonie fixă și internet. Nu sunt familiarizat cu ce presupune tranziția Telekom-Orange și sincer nici nu mă interesează dacă totul e menținut la standardul precedent Telekom. Problema mea: nu s-a întâmplat așa, cel puțin nu pentru serviciul de internet. De câteva zile, poate vreo 10, WAN-ul a început să cadă. La început cădea cam la câteva ore, dar în ultimele 2 zile a început să cadă la câteva minute. Practic îmi face imposibilă susținerea oricărei acțiuni care necesită mai mult de 5m de conectivitate continuă (streaming, gaming, download etc). Nu știu ce serviciu să apelez telefonic, fostul Telekom nu mă mai consideră ca și client cu numărul de telefon fix introdus în aplicația mobilă, Orange nu mă are ca și client de mobil. Pe site-ul Orange, la "fix.orange.ro/myaccount/servicii-fixe/workflow-repair/" îmi dă "In timpul verificarilor a aparut o eroare si conexiunea a fost intrerupta. Te rugam selecteaza din nou serviciul de televiziune care nu functioneaza." (nici nu-i de mirare, o dată ce-mi pică conexiunea). Nici măcar nu știu sau pot afla dacă problema mea WAN ține de ceva reparații sau probleme în zone unde stau (Valea Prahovei) sau datorită condițiilor meteo (furtuni de primăvară clasice pentru regiune, deși până la achiziția Orange, Telekom internet nu avea aproape nicio problemă de genul).
Dilema finală: ce fac, ce număr pot apela pt.deranjamente de internet, unde, la ce tarif (nu am Orange mobil, fixul nu știu ce adiacente presupune)?
Dacă nu există soluție facilă, probabil voi renunța la serviciile Orange transmigrate.
Mulțumesc anticipat!

SomeRandom
SomeRandom

SomeRandom

User level
Nivel
0
2 / 100
puncte
Custom field 2
SomeRandom
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut și bine ai venit în comunitate!
Avem un topic dedicat cu detaliile de contact: https://comunitate.orange.ro/questions/2786143-contacta-serviciul-clienti-orange-romania-communications
Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!