Întrebare cu răspuns(uri)

Cineva a mai întâmpinat probleme cu salvarea unui card bancar in My Orange (web)?

Bună seara.
Am incercat sa salvez cardul pe My Orange,nu din aplicația de pe telefon, de pe un laptop dar când dau click pe adaugă card nou se deschide o pagina albă și nimic ......

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, nu se mai poate adauga un card bancar din varianta web de My Orange. Posibil ca la un moment dat sa se implementeze o solutie si pentru PC.

Pana atunci, se poate doar din aplicatie, salvand cardul in procesul de plata.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Am avut si eu la inceput problema asta, dar odata am incercat si in aplicatie si a ramas adaugat.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Da, nu se mai poate adauga un card bancar din varianta web de My Orange. Posibil ca la un moment dat sa se implementeze o solutie si pentru PC.

Pana atunci, se poate doar din aplicatie, salvand cardul in procesul de plata.

Salut, Crycry! Bun venit în Comunitate!
Așa este, cum spunea și arsradu, momentan salvarea cardului este posibilă doar din aplicația mobilă, după efectuarea primei plăți. Ai încercat și așa?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!