Întrebare cu răspuns(uri)

Direct debit plata factura Telekom

Bună ziua,
Pentru plata facturii serviciilor de telefonie fixă, de la Telekom, aveam contract cu o Bancă pentru direct debit.
Este nevoie să merg la Bancă să solicit din nou acest serviciu, pentru a achita în continuare facturile prin direct debit sau noul furnizor va trimite in continuare factura spre plată la Bancă?
Vă multumesc.
Zi bună.
Monica Lucretia

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna, Monica Lucretia!
Facturile se vor achita in continuare prin direct debit. Asadar, nu este necesar sa mergi la Banca si nu trebuie sa efectuezi nicio modificare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Momentan s-a schimbat doar denumirea furnizorului din Telekom Romania Comunication în Orange Romania Comunication, deci factura va fi doar cu numele furnizorului schimbat. Când se va face fuziunea, atunci va fi altceva, dar acum nu e nimic schimbat.
Eventual poți pune o întrebare la 300, dar nu cred să fie probleme!

Un telefon în banca ar trebui sa lămurească problema. În general, furnizorii de utilități la care se face debit direct trimit către banca, pe lângă datele facturii și ale clientului (cod client), și Cui-ul lor (când citești factura, la furnizor, pe lângă denumire și sediu, ai și un numar care începe cu RO...). Dacă numărul respectiv nu se schimba, nu ar trebui sa ai probleme.

De exemplu, Cui-ul Orange Comunications este RO427320. Dacă pe facturile Telekom aparea la fel, atunci nu-ți fa probleme.

Pololica
Pololica

Pololica

User level
Nivel
3
3284 / 5000
puncte
Custom field 2
Pololica

Ar trebui sa iei legatura cu banca pentru a fi sigura ca nu sunt probleme. Daca sunt informatii suplimentare le poti oferi, iar banca va face modificarile necesare.

Buna, Monica Lucretia!
Facturile se vor achita in continuare prin direct debit. Asadar, nu este necesar sa mergi la Banca si nu trebuie sa efectuezi nicio modificare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!