Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună ziua,
Pentru plata facturii serviciilor de telefonie fixă, de la Telekom, aveam contract cu o Bancă pentru direct debit.
Este nevoie să merg la Bancă să solicit din nou acest serviciu, pentru a achita în continuare facturile prin direct debit sau noul furnizor va trimite in continuare factura spre plată la Bancă?
Vă multumesc.
Zi bună.
Monica Lucretia
Buna, Monica Lucretia!
Facturile se vor achita in continuare prin direct debit. Asadar, nu este necesar sa mergi la Banca si nu trebuie sa efectuezi nicio modificare.
Alte răspunsuri
Salutare!
Momentan s-a schimbat doar denumirea furnizorului din Telekom Romania Comunication în Orange Romania Comunication, deci factura va fi doar cu numele furnizorului schimbat. Când se va face fuziunea, atunci va fi altceva, dar acum nu e nimic schimbat.
Eventual poți pune o întrebare la 300, dar nu cred să fie probleme!
Un telefon în banca ar trebui sa lămurească problema. În general, furnizorii de utilități la care se face debit direct trimit către banca, pe lângă datele facturii și ale clientului (cod client), și Cui-ul lor (când citești factura, la furnizor, pe lângă denumire și sediu, ai și un numar care începe cu RO...). Dacă numărul respectiv nu se schimba, nu ar trebui sa ai probleme.
De exemplu, Cui-ul Orange Comunications este RO427320. Dacă pe facturile Telekom aparea la fel, atunci nu-ți fa probleme.
Ar trebui sa iei legatura cu banca pentru a fi sigura ca nu sunt probleme. Daca sunt informatii suplimentare le poti oferi, iar banca va face modificarile necesare.
Buna, Monica Lucretia!
Facturile se vor achita in continuare prin direct debit. Asadar, nu este necesar sa mergi la Banca si nu trebuie sa efectuezi nicio modificare.
Bună dimineața,
Mulțumesc pentru răspunsuri.
O zi bună, tuturor.
Monica Lucretia a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Orange Assistant a răspuns
Viocat a răspuns
Pololica a răspuns
Vio73 a răspuns
Monica Lucretia a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.