Întrebare fară răspuns

Am făcut cont pe Orange dar site-ul nu recunoaște numărul de fix cu prefixul vechi

Am făcut cont pe Orange, Site-ul nu recunoaște numărul de fix cu prefixul vechi 0264 deși are cele 10 caractere.
Vechiul cod de abonat este lung, 14 caractere deci nici cu el nu pot.
Nu pot plati factura.

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut, Kokun! Bun venit în Comunitatea Orange!
Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Unde ți-ai făcut cont? Pe My Orange Fix (https://fix.orange.ro/)?
Uite aici un topic care te poate ajuta - https://comunitate.orange.ro/questions/2786700-platesc-factura-orange-romania-communications. El conține mai multe variante pentru plata facturilor Orange Romania Communication.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

DanielaH,
Există un singur site orange pe care puteam face cont și de pe care puteam iniția o plată către Orange în contul unui abonat Telekom.
Cu ce crezi că putea ajuta răspunsul tău nu prea înțeleg.

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun

@Kokun, intenția mea a fost una bună, îmi pare rău că n-a fost de ajutor :(.
Voiam doar să mă asigur că ai accesat link-ul corect.
Cu cât avem mai multe informații, cu atât putem să ne dăm seama mai bine despre situație și putem veni cu răspunsuri utile.
Eu te aștept în continuare să revii cu mai multe detalii. Până acum cum ai făcut plata?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Site-ul pe care am făcut contul; https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
L-am făcut de pe calculator și sper să pot plăti de pe calculator cu cardul, dar nu văd cum.
Nu am o aplicație pe mobil, abonamentul meu fiind fix preluat de Orange odată cu Telekom.
Ultima factură din 24.03 o am de la telekom :)

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun

La banca ta nu ai o aplicatie de plata? Incearca sa scanezi din aplicatie codul de bare de pe factura. Contul facut este ca si cum ai fi abonat orange telefonie care este o firma diferita de cea care a preluat televiziunea de la telekom desi ambele au orange in denumire. Ptr factura ta trebuie sa intri pe hellofix.ro. Acolo te loghezi cu codul client care apare pe factura telekom si parola avuta la telekom (nu e nevoie de cont nou).

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

De asemenea doar ptr aceasta factura poti merge sa faci plata la un orange shop urmand ca pe noile facturi pe care le vei primi de la orange sa fie indicate modalitatile de plata

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

@ Viocat @moderatori Orange
De vreme ce spun că am făcut contul de pe calculator și vreau să plătesc de pe calculator cu cardul, ce sens are să mă trimiteți la aplicația my orange fix care-i incompatibilă cu calculatorul și se instalează doar pe mobile? :) sau să mă trimiteți la magazin sau la bancă?
Era mai simplu să-mi spuneți că plata cu cardul care funcționa pe Telekom la Orange nu mai funcționează.
Modalitățile de plată sunt expuse pe site-ul orange și constat că sunt obligat să am un telefon mobil ca să plătesc online. Puțin hilar nu credeți?

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun

@Kokun, factura poate fi achitată și din My Orange Fix, varianta desktop, nu doar din aplicația mobilă.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@ Kokun . Daca nu vrei sa intelegi ca ai facut contul acela orange de pomana, ca nu te ajuta, treaba ta. Imi cer scuze ca ti-am furnizat date care nu iti folosec. Bafta la plata facturii!

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

@Viocat.
Hellofix mă trimite exact în contul meu. La plăți sunt două tab-uri, unul Orange și unul Orange Communications. Ăsta din urmă este mut, nu reacționează :)
Între timp am citit comentariile la MyOrangeFix care sugerează că inclusiv aplicația pentru mobile are probleme.

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun

Din pacate nu am produse foste telekom ca sa pot proba. Imi pare rau ca ai atatea dificultati la o plata!

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

@ DanielaH și eu așa am crezut. :) Intru în Plătește factura ta sau a unui prieten și gata.
Se deschie fereastra plătește factura de abonament și sunt două tab-uri pentru mobil și fix.
Tabul pentru fix (Orange Romania Communications) nu răspunde și rămâne activ doar cel pentru mobil care solicită un număr care începe cu 07. De aici nu poți merge mai departe :) Poate transmiți mai departe prin departamentele voastre problema.
Mai am două zile deci am să mergla o prăvălie Orange să plătesc

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun

@Kokun, îmi pare rău pentru situația întâmpinată de tine.
Mulțumim mult pentru detalii. Le-am transmis colegilor noștri.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut din nou!
Colegii noștri au testat chiar acum funcționalitatea de plată factură de pe web și este totul în regulă, funcționează.
Mai poți încerca o dată, te rog? Doar să te asiguri că folosești link-ul https://fix.orange.ro/.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@DanielaH
am urmat; fix.orange.ro , cliuck pe intră în cont , am dat mail, parolă și-s în Orange.ro/myaccount.reshape
Încerc să setez numărul de telefon pe care-l voi gestiona. Răspunsul sistemului îl vedeți în atașament.
Numărul de telefon este 0264xxxxxx și vine din rețeaua Telekom, Cod client R133xxxxxxxxxx
Pe Telekom nu aveam cont, acest cont este proaspăt făcut pe Orange care nu are de unde să știe ce număr aveam deci ar trebui să-l pot seta. Nu am unde nici să dau codul de abonat sau să mă identific altfel.
Probabil clienții care aveau cont pe site-ul Telekom au fost preluați automat dar cei care nu aveau cont nu știu cum procedează.

Kokun
Kokun

Kokun

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
Kokun

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!