Întrebare fară răspuns

Schimbare SIM cu împuternicire

Ma poate lămuri și pe mine cineva cu capul pe umeri odată cu un răspuns ferm, sunt in Germania si mi s-a defectat (magnetizat) SIM ul și nu mai am semnal, am trimis mail la orange pentru o soluție cum as putea primi SIM ul fără prezenta prea, primul operator mi-a zis ca pot împuternici pe cineva din Romania și sa le trimit mail cu numele aceleași persoane, locația Orange Shop ului unde se va prezenta și o parola și sa atașez la mail actul de identitate, m-am confirmat și am trimis, a doua zi primesc mesaj de la alt operator ca nu se poate împuternici pentru schimbarea SIM ului, ma enervez și intru in discuții cu alt operator direct pe chat și îmi confirma ce îmi spusese primul OP ca pot sa trimit pe cineva să-mi schimbe SIM ul, ok trimit acea persoana cu toate datele cerute la un Orange Shop acolo i se spune ca poate schimba SIM ul doar dacă face un abonament, persoana trimisa ma suna sa îmi spună dacă doresc să-mi fac abonament confirm ca doresc, se întoarce înapoi in OS nimereste la al OP iar acolo s-a blocat toată chestie și nu am reușit nici sa primesc SIM ul nici sa fac abonament, câteodată ma întreb pe ce baza sunt plătit angajați orange.

Acum ce ar mai fi de făcut, pot sa fac o procura legală aici in Germania fiindcă nu pot pur și simplu sa ma teleporta in Romania special ca sa ma vadă la fata un OP de la orange și nici nu am posibilitatea sa vin in următoarele 5 luni in RO.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@cTm, îmi pare rău pentru situația ta și pentru informațiile contradictorii pe care le-ai primit.
Înțeleg că nu ai abonament, corect? Este vorba despre SIM-ul Yoxo de care ne-ai povestit aici https://comunitate.orange.ro/questions/2914409-semnal-portarea-yoxo? Sau e un SIM PrePay?
În ambele situații schimbarea de SIM se poate face doar de către posesor într-un Orange shop.

Cred ca tine doar de bunavointa. Si nu, nu ai de ce sa-ti faci un abonament ca sa-ti inlocuiesti SIM-ul fizic. Asta e o tactica foarte cunoscuta de a face mai multe abonamente.

Dupa a mea parere (si, evident, se poate sa gresesc), tot ce ai nevoie este un SIM blank, care sa fie activat la primire. Se poate face o cerere trimisa pe mail, cu poza de pe CI + poza cu SIM-ul (sa se vada serialul), sau eventual o inregistrare a unei convorbiri telefonice, sa aiba dovada ca tu esti titularul care ai cerut inlocuirea de SIM, si la fel si la primire, si cu asta basta. Restul sunt detalii. Ne lovim de atata birocratie pentru o chestie care ar trebui sa fie basic knowledge si procedura standard pentru orice consultant Orange.

Inteleg ca nu vrei sa dezactivezi din greseala SIM-ul altcuiva. Si da, stiu ca au fost si niste probleme cu SIM-uri activate pentru persoane care nu erau titularii de drept ai acelor SIM-uri. Deci, inteleg de ce cineva ar fi sceptic la astfel de proceduri. Dar, atata timp cat se iau masurile necesare de siguranta, nu vad de ce ar fi o problema.

Cum ziceam, din punctul meu de vedere, tot ce ai nevoie este un SIM blank, pe care sa-l poti activa, dupa verificarea si confirmarea prealabila, la primire. Cum ajunge SIM-ul la tine, e irelevant.

@cTm: Birocrația este prea mare pentru a reuși să finalizezi cu succes cele propuse. Așadar este un efort inutil. De aceea, pentru costuri mai mici și întrucât nu vei ajunge prea devreme în România, îți recomand un SIM local. Vei fi mai avantajat și financiar și birocratic.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!