Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De ce nu imi pot face cont CUSTOMER VOICE?
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
@Mirell38, ce browser folosești? Ideal ar fi să încerci cu Chrome.
Ai completat corect toate câmpurile, inclusiv bifa de la final? Numărul de telefon este Orange, da?
P.S. Am acoperit noi adresa de e-mail și numărul de telefon din captura de ecran atașată de tine pentru că astfel de date nu trebuie să fie publice în Comunitate.
Nu pot bifa LOCALITATEA
Numarul este de Orange , folosesc Chrome
Mulțumesc pentru detalii. Am trimis situația ta mai departe colegilor noștri.
Ne spui, te rog, despre ce localitate este vorba?
Bucuresti .
Multumesc :)
Off tare ocupati mai sunt cei de la tehnic in perioada asta:(
Asteptam :)
@Mirell38, mai poți încerca acum o dată să-ți creezi cont?
Te așteptăm să revii să ne spui dacă este totul în regulă. Mulțumim.
Offff , hello hello popor talentat .
Vad ca problema cu locatia s-a rezolvat . Acum imi apare ca nr de telefon este asociat unui cont . Am incercat sa resetez parola...imi spune ca nu exista contul
@Mirell38, încearcă, te rog, direct logarea cu datele tale de acces, nu creare de cont nou, și apoi resetare parolă.
Nu am cum pentru ca la mine asta era problema , nu reuseam sa imi fac cont
Ți-au făcut colegii mei cont. Încearcă doar să te loghezi, te rog.
Poate daca imi dati datele , adresa de mail si parola
Ți le-am trimis în mesaj privat.
Sunt datele pe care le-ai postat tu în Comunitate (în capturile de ecran) și pe care noi le-am acoperit, pentru că nu trebuie să fie publice aici.
Problema rezolvata . Mii de multumiri !!!
Mă bucur mult. Te mai așteptăm în Comunitate.
MihaelaC a răspuns
Mitică@35 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Mitică@35 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Mitică@35 a răspuns
Mitică@35 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
Viocat a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.