Întrebare fară răspuns

De ce nu pot solicita card Orange Money?

Salut, revin. Aseara am pus o intrebare aici in comunitate despre durata emiterii cardului, crezand ca (,) am solicitat deja card fizic. Azi am intrat pe aplicatie si in loc sa apara "in procesare", apare sa solicit card (din nou). Cand introduc toate datele necesare, imi da erorare. Am incercat sa iau legatura cu chat-ul, insa fiind weekend nu a raspuns nimeni. Ce as putea face in acest caz? Cum pot afla daca cardul va veni sau nu? Card virtual nu am, nici de ala nu ma lasa sa solicit. E vorba de card de debit. Mai jos am atasat cateva imagini pentru a se intelege mai bine la ce ma refer. Aseara vs. azi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Cardul fizic nu poate exista fara cel virtual, doar cel virtual poate exista fara cel fizic, deci, daca nu ai card virtual, cu siguranta nu are cum sa vina un card fizic.. si, daca ar fi fost totul in regula, un card comandat vineri nu ar fi ajuns luni oricum.. in weekend nu lucreaza nici firmele de curierat..
Nu-mi mai amitesc exact ordinea pasilor, pentru ca a trecut totusi 1 an de cand am inceput sa folosesc aplicatia si am memoria incarcata cu alte lucruri, dar, ai spus ca ai crezut ca aseara ai solicitat cardul.. adica, ce anume ai facut aseara de ai crezut ca ai solicitat card?
Ai instalat aplicatia si ai butonat prin ea, sau ai discutat cu un consultant i-ai dat poza dupa buletin pentru identificare?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Vad o eroare acolo...la un pas destul de important. Deci e posibil sa nu fi ajuns cererea. De aia nu ai nici card virtual, si implicit, nici fizic.

Recomandarea mea ar fi sa mai incerci maine cu cererea. Daca nu merge, si primesti din nou eroare, incearca sa iei legatura cu cineva pe chat sau la *111. Momentan, din ce vad, par sa fie probleme in procesarea cererilor (posibil mentenanta...?). Incearca eventual sa dai si un restart la aplicatie.

Salutare!
Poți încerca în timpul cât au ei program in call center și dacă nu te descurci, suni și le ceri ajutorul. Eu l-am primit de fiecare dată când am avut nevoie. Dacă nu ai card virtual, normal că nici fizic nu poți avea. Îți urez succes!

Sa explic din nou. Prima data cand am solicitat card totul a functionat, insa a doua zi cand am intrat pe aplicatie sa vad ce se mai intampla nu mi-a mai aparut ca si cum as fi solicitat un card, nici virtual, nici fizic. Am incercat din nou, am introdus adresa pentru cardul fizic, a aparut acea eroare. Am incercat card virtual, nici atat. De fiecare data imi da eroare, inclusiv azi. Insa prima data cand am solicitat cardul a aparut ca e totul ok si ca (,) cererea e in procesare. O sa sun la call center sa vad cu ce ma pot ajuta. Multumesc.

In mod normal, daca cererea e trimisa cu succes, dispare din meniu optiunea de a face o noua cerere... Probabil tocmai pentru a evita o posibila eroare. Acuma...tind sa cred ca nu a ajuns cererea saaau...nu a ajuns chiar cum trebuie. Nu a fost inregistrata ca o cerere successful. Si atunci pe partea aplicatiei, apare ca si cand nu s-a cerut cardul, si userului i se da voie sa faca o noua cerere.

Trebuie vazut daca sau sub ce forma a ajuns cererea pe partea Orange. Daca a fost o eroare temporara, se poate incerca din nou. Daca e ceva la care trebuie sa se uite cineva de la Tehnic, posibil sa mai dureze un pic. Oricum ar fi, trebuie luat legatura cu un consultant.

@AndreIonut28, s-a rezolvat situația cu solicitarea cardului?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!