Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu funcționează amânare plată factură

Salutare! De pe iOS sau android nu funcționează opțiunea de amânare factura, apas și nu se întâmplă nimic. La voi cum e la fel? Nici pe site în my orange nu reușesc.

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Din aplicatia mobila in acest moment se poate amana plata facturii. Din browser nu am incercat, intrucat a mers din telefon si deja sunt platite toate facturile nu pot vedea, poate un alt utilizator sa verifice.

Tessarol
Tessarol

Tessarol

User level
Nivel
1
171 / 750
puncte
Custom field 2
Tessarol

În acest moment observ ca la ambele variante, aplicație si web, se deschide calendarul sa bifezi data la care vrei sa achiti.. mai departe n-am încercat, dar, presupun ca funcționează, pentru ca inainte nu ajungeai pana la calendar..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!