Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare! De pe iOS sau android nu funcționează opțiunea de amânare factura, apas și nu se întâmplă nimic. La voi cum e la fel? Nici pe site în my orange nu reușesc.
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut!
Ar trebui sa te lase sa alegi o data pana la care poti amana..
Poți pune niște capturi, poate ne dam seama de ce nu merge.
Pai e simplu ce nu merge...apas amână și nu se întâmplă nimic. Nu apare eroare sau vreo continuare. La tine merge?
La mine nu pot vedea dacă merge, pentru ca nu am facturi de plata și nu-mi arata opțiunea de a amana plata..
Cand e termenul de scadenta al facturii?
26 a lunii...nu e prima dată când folosesc opțiunea asta și nu am avut probleme nici pe 25. Ideal ar fi sa încerce cineva cu abonament încă neplătit.
Din pacate si la mine e achitat. O sa incerc luna viitoare.
@iCSvision, ai reușit să activezi amânarea la plată? Poate ajută o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
Bună, am rezolvat cu chat Djingo. Și reinstalarea nu rezolva nimic. Problema este și pe iOS și pe android și la altcineva.
Mulțumim pentru sesizare. O să transmitem colegilor noștri.
Mă bucur că ai rezolvat.
Buna, știe careva de ce nu funcționează pagina orange? încerc sa plătesc facturile dar nu se încarcă pagina deloc, parca ar fi înghețată, nu pot da click pe nimic. Mai are careva aceeași problema? am încercat și de pe laptop și de pe telefon
Acum 2 zile am făcut o amânare de plata în aplicatia My Orange pe Android și a mers fără probleme. Ieri tot asa, am achitat o factura în My Orange și a mers perfect
@AndreeaPopa, ai reușit să plătești factura? Funcționeaza site-ul?
Apasarea butonului de amana plata duce la blocarea paginii pe firefox sau pe chrome, cu eroarea unui script - this page is slowing down firefox, de exemplu. Pe telefon din aplicatie nu se intampla nimic la apasarea butonului. Nu merge aceasta functie de doua luni deja. Nu se poate face nimic?
Din aplicatie sau de pe net in continuare nu functioneaza, dara daca se scrie in chatul cu djingo amanare plata si se trece numarul de zile se poate amana. Totusi faptul ca apasarea butonului duce la blocarea aplicatiei sau a browserului este in continuare o problema.
Mulțumim mult pentru sesizări. Am rugat colegii să verifice din nou.
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
Tessarol a răspuns
babalar7766 a răspuns
iCSvision a răspuns
DanielaH a răspuns
Tessarol a răspuns
Tessarol a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
BlackWolf a răspuns
AndreeaPopa a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
iCSvision a răspuns
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
iCSvision a răspuns
Viocat a răspuns
Jay a răspuns
iCSvision a răspuns
Jay a răspuns
iCSvision a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.