Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu funcționează amânare plată factură

Salutare! De pe iOS sau android nu funcționează opțiunea de amânare factura, apas și nu se întâmplă nimic. La voi cum e la fel? Nici pe site în my orange nu reușesc.

iCSvision
iCSvision

iCSvision

User level
Nivel
1
380 / 750
puncte
Custom field 2
iCSvision

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut!
Ar trebui sa te lase sa alegi o data pana la care poti amana..
Poți pune niște capturi, poate ne dam seama de ce nu merge.

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Pai e simplu ce nu merge...apas amână și nu se întâmplă nimic. Nu apare eroare sau vreo continuare. La tine merge?

iCSvision
iCSvision

iCSvision

User level
Nivel
1
380 / 750
puncte
Custom field 2
iCSvision

La mine nu pot vedea dacă merge, pentru ca nu am facturi de plata și nu-mi arata opțiunea de a amana plata..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Cand e termenul de scadenta al facturii?

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

26 a lunii...nu e prima dată când folosesc opțiunea asta și nu am avut probleme nici pe 25. Ideal ar fi sa încerce cineva cu abonament încă neplătit.

iCSvision
iCSvision

iCSvision

User level
Nivel
1
380 / 750
puncte
Custom field 2
iCSvision

Din pacate si la mine e achitat. O sa incerc luna viitoare.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

@iCSvision, ai reușit să activezi amânarea la plată? Poate ajută o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bună, am rezolvat cu chat Djingo. Și reinstalarea nu rezolva nimic. Problema este și pe iOS și pe android și la altcineva.

iCSvision
iCSvision

iCSvision

User level
Nivel
1
380 / 750
puncte
Custom field 2
iCSvision

Mulțumim pentru sesizare. O să transmitem colegilor noștri.
Mă bucur că ai rezolvat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Buna, știe careva de ce nu funcționează pagina orange? încerc sa plătesc facturile dar nu se încarcă pagina deloc, parca ar fi înghețată, nu pot da click pe nimic. Mai are careva aceeași problema? am încercat și de pe laptop și de pe telefon

AndreeaPopa
AndreeaPopa

AndreeaPopa

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
AndreeaPopa

Acum 2 zile am făcut o amânare de plata în aplicatia My Orange pe Android și a mers fără probleme. Ieri tot asa, am achitat o factura în My Orange și a mers perfect

BlackWolf
BlackWolf

BlackWolf

User level
Nivel
3
4292 / 5000
puncte
Custom field 2
BlackWolf

@AndreeaPopa, ai reușit să plătești factura? Funcționeaza site-ul?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Apasarea butonului de amana plata duce la blocarea paginii pe firefox sau pe chrome, cu eroarea unui script - this page is slowing down firefox, de exemplu. Pe telefon din aplicatie nu se intampla nimic la apasarea butonului. Nu merge aceasta functie de doua luni deja. Nu se poate face nimic?

Tessarol
Tessarol

Tessarol

User level
Nivel
1
171 / 750
puncte
Custom field 2
Tessarol

Din aplicatie sau de pe net in continuare nu functioneaza, dara daca se scrie in chatul cu djingo amanare plata si se trece numarul de zile se poate amana. Totusi faptul ca apasarea butonului duce la blocarea aplicatiei sau a browserului este in continuare o problema.

Tessarol
Tessarol

Tessarol

User level
Nivel
1
171 / 750
puncte
Custom field 2
Tessarol

Mulțumim mult pentru sesizări. Am rugat colegii să verifice din nou.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!