Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Ce s-a întâmplat cu telefonul comandat impreuna cu prelungirea contractului, toate datele au fost aprobate ratele sunt online însă telefonul a fost anulat la in timpul livrarii, de ce?
Răspunsuri
din printurile tale nu apare a fi anulata comanda de telefon !
de ce crezi ca s-a anulat comanda ?
De vineri ma tot insist sa primesc un răspuns.
Am sunat la fan iar domnii de acolo au spus "comanda s-a anulat de urgență".
cred ca problema este la 'curier" nu la Orange - sa incerci sa vorbesti cu cei de la fan courier sa-ti zica de ce a facut retur - de obicei se face retur la o "marfa" care nu s-a putut livra din diverse cauze (adresa incorecta-nr telefon gresit-etc)
Am sunat si au spus ca a fost anulata de Orange
da problema - cum a motivat Orange decizia ... si cred ca te-va ajuta si un moderator cand va intra pe topic .
@Georgeta_D, bun venit în Comunitate!
Am verificat comanda ta din magazinul online și am văzut că ai deschis deja o sesizare la noi. Îți recomandăm să aștepți răspunsul legat de soluționare din partea colegilor care au preluat situația ta spre verificare. Mulțumim și te mai așteptăm.
DanielaH a răspuns
mihai_13 a răspuns
Georgeta_D a răspuns
mihai_13 a fost desemnat cel mai bun respondent
mihai_13 a răspuns
Georgeta_D a răspuns
Georgeta_D a răspuns
mihai_13 a răspuns
Georgeta_D a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.