Întrebare fară răspuns

Anularea livrarii telefonului la prelungirea abonamentului

Ce s-a întâmplat cu telefonul comandat impreuna cu prelungirea contractului, toate datele au fost aprobate ratele sunt online însă telefonul a fost anulat la in timpul livrarii, de ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

din printurile tale nu apare a fi anulata comanda de telefon !
de ce crezi ca s-a anulat comanda ?

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

cred ca problema este la 'curier" nu la Orange - sa incerci sa vorbesti cu cei de la fan courier sa-ti zica de ce a facut retur - de obicei se face retur la o "marfa" care nu s-a putut livra din diverse cauze (adresa incorecta-nr telefon gresit-etc)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

da problema - cum a motivat Orange decizia ... si cred ca te-va ajuta si un moderator cand va intra pe topic .

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

@Georgeta_D, bun venit în Comunitate!
Am verificat comanda ta din magazinul online și am văzut că ai deschis deja o sesizare la noi. Îți recomandăm să aștepți răspunsul legat de soluționare din partea colegilor care au preluat situația ta spre verificare. Mulțumim și te mai așteptăm.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!