Întrebare fară răspuns

De ce imi apare pe factura tonuri de asteptare daca nu am acest serviciu?

De ce imi apare pe factura cost suplimentar tonuri de astepare daca nu am acest serviciu?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Iahim33!

Serviciul "Tonuri de așteptare" se poate activa prin mai multe modalități:

- din Portalul Orange pe mobil, de pe m.orange.ro/tonurideasteptare

- prin acces gratuit la *100#, ramura "Servicii"

- direct din Contul tău My Orange

- prin apel la 1343

Uite aici mai multe detalii - https://www.orange.ro/multimedia/tonuri-de-asteptare/index.html

Ai accesat cumva una dintre aceste variante?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Iahim33 mai are cineva dintre apropiati acces pe telefonul tau? Asa s-ar putea explica activarea serviciului.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Sau poate mai ai alt abonament la portocalii si sa fie aferent acelui abonament?

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!