Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De ce imi apare pe factura cost suplimentar tonuri de astepare daca nu am acest serviciu?
Răspunsuri
Salut, Iahim33!
Serviciul "Tonuri de așteptare" se poate activa prin mai multe modalități:
- din Portalul Orange pe mobil, de pe m.orange.ro/tonurideasteptare
- prin acces gratuit la *100#, ramura "Servicii"
- direct din Contul tău My Orange
- prin apel la 1343
Uite aici mai multe detalii - https://www.orange.ro/multimedia/tonuri-de-asteptare/index.html
Ai accesat cumva una dintre aceste variante?
Iahim33 mai are cineva dintre apropiati acces pe telefonul tau? Asa s-ar putea explica activarea serviciului.
Sau poate mai ai alt abonament la portocalii si sa fie aferent acelui abonament?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.