Întrebare fară răspuns

Nu am semnal după portarea pe YOXO

Nu mai am semnal pe cartela SIM dupa activarea abonamentului YOXO pe eSIM pe același număr, am încercat pe mai multe telefoane, pot sa selectez manual un operator dar nu se întâmpla nimic nu primește semnal, ce as putea sa fac, sa dezactivez abonamentul și poate își revine semnalul pe SIM?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pe Orange asa era sfatul in help, dar nu stiu daca se aplica si in yoxo

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Da am luat legătura și după anularea abonamentul tot nu am semnal, va trebui sa schimb cartela și nefiind in țara in următoarele 5 luni RIP număr, nici măcar sa reactivez abonamentul yoxo cu eSIM nu mai pot ca nu am acces la sms, deci o soluție online de la Orange cum as putea sa am acces la număr fiindcă nu pot sa stau 5 luni fără sa nu am acces la acest număr, am prea multe conturi/mail uri etc legate de nr.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!