Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
am cumparat recent un telefon la precomanda, la pachet cu prelungire de abonament si am ales sa platesc telefonul ramburs la curier, acesta a ajuns ieri si suma pe care am platit-o pe el la curier apare la facuri pe aplicatia my orange si pe browser, si nici acum nu a disparut, aveti idee ce este de facut? i-am intrebat si pe cei de la orange si mi-au zis sa revin maine cu o solicitare ca sa faca niste verificari preliminarii.
Răspunsuri
Cătălin, bun venit în Comunitate!!!
Probabil că în weekend nu se procesează/actualizează toate plățile, mai ales cele prin curier. Cum ți-a zis și consultantul Orange, așteaptă până mâine, când ar trebui să apară plata efectuată.
Salut Catalim. Ieri fiind zi nelucrătoare (la orange), probabil siteul curierului si cel al orange vor face sincronizarea cu privire la platile cu ramburs cel mai devreme luni. Bucura-te de produs si lasa grijile deoparte.
S-a reglat situatia? Sa ne dai detalii
Situația este tot aceeasi din păcate.
Nu mai ai chitanta de la curier? Trimite o poza pe email la orange
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.