Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Doresc sa imi folosesc punctele OTY pt achizitia unui accesoriu online. Toate comenzile lansate au fost anulate. Vad ca aceeasi problema este ridicata in comunitate de 10 luni de zile. Exista vreun interes sa o remediati sau valoarea din online a punctelor OTY este doar simbolica, de vreme ce nu le putem folosi? Precizez ca de fiecare data s-a precizat ca anularea comenzii este cauzata de o eroare tehnica.
Răspunsuri
Camelia2022
ar fii foarte utile cateva printuri cu eroarea pe care o primesti
Am atasat poza cu mesajele. Azi am incercat din nou sa comand si am primit un alt mesaj identic.
@Camelia2022, s-a rezolvat situația cu comenzile? Ai reușit să comanzi folosind punctele?
Nu s-a rezolvat nimic!
@Camelia2022, îmi pare rău pentru situația ta. Am transmis-o și noi mai departe colegilor noștri spre verificare.
Poți încerca acum din nou replasarea comenzii?
@Camelia2022, ai încercat să replasezi comanda?
Da, am reusit pana la urma. S-a rezolvat.
Multumesc.
Super! Mă bucur! Te mai așteptăm în Comunitate.
DanielaH a răspuns
Camelia2022 a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Camelia2022 a răspuns
DanielaH a răspuns
Camelia2022 a răspuns
mihai_13 a răspuns
Camelia2022 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.