Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De saptamana asta nu se mai primesc pinate cand verificam consumul, desi apare la pinata party ca aceasta operatiune ar trebui sa acorde o pinata in valore de 10 puncte. Saptamana trecuta mergea.
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut!
Se primesc puncte pentru verificarea consumului în prima zi din fiecare săptămână.. mai exact la prima vizualizare a consumului din fiecare săptămână..
Următoarea zi in care se primesc puncte în Pinata Party, pentru verificare consum, este ziua de luni 21 martie.. asta vad eu pentru ca pe 14 l-am vizualizat..
Săptămâna asta nu ai verificat consumul?
Poți vedea dacă a fost vizualizat consumul în Pinata la status - istoric acțiuni bonificate - vezi tot..
Nicolae, bun venit in Comunitate!!!
Și eu am sesizat același lucru. Îmi apare activa acțiunea "Vizualizare consum*,, apăs, vad consumul, dar nu mi se da Pinata, iar acțiunea apare tot activă.
@delifinas, cand ai actualizat ultima data aplicația? Nu apare ca are nevoie de actualizare? Eu am actualizat-o acum cateva zile.. ca și Orange Money..
@Jay, da, e versiunea actualizată, am șters și datele plus cache-ul din stocarea aplicației... degeaba, aceeași problemă.
@Jay am aceeasi problema, exact cum a descris-o @delifinas. Am ultima versiune de aplicatie, am dat clear la cache, am dezinstalat-o si instalat-o din nou si tot nu merge.
Nici eu nu am primit puncte în săptămâna asta.
Subscriu. Aceeasi problema si la mine.
Vă mulțumim mult tuturor pentru sesizări. Vom verifica mâine cu colegii noștri și revenim.
O seară frumoasă tuturor!
Subscriu și eu. Oricum nu e mare punctaj pentru task-ul de "consum". Restul sunt funcționale. Concret, ultima vizualizare 08.03.22, iar din 15.03..... degeaba încercări zilnice și speranțe de remediere, cu toate cacheurile și reinstalările de MyOrange încercate.
Nici la mine nu s-au alocat puncte
Salut!
Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, există un bug în aplicație la telefoanele cu Android, dar situația este în curs de remediere.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Problemă remediată în urma unui update. Mulțumim DanielaH.
Interesant... înainte cu un "back" ajungeam din nou la aplicatia pinatei, acum (sau de când cu eroarea) acest "back" mă ghidează la "main menu" din MyOrange. Deci trebuie reaccesată pinata pentru "executarea" celor disponibile (primite).
@nicolae1988, @delfinas, @Razvan, @Anca07, @Viocat, este în regulă și la voi?
Daniela, da, s-a rezolvat si la mine! :) Multumim!!!
Da, s-a remediat si la mine.
Mersi de fix
Viocat a răspuns
Anca07 a răspuns
nicolae1988 a răspuns
delfinas a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Anca07 a răspuns
Razvan a răspuns
nicolae1988 a răspuns
delfinas a răspuns
Jay a răspuns
delfinas a răspuns
Jay a răspuns
nicolae1988 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.