Întrebare cu răspuns(uri)

Cat timp dupa data scadenta a facturii mai pot utiliza serviciile?

Stie cineva cat timp dupa data scadenta a facturii mai pot utiliza serviciile?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, 
Conform contractului, la expirarea termenului de plata stabilit, se poate suspenda accesul la servicii pana la plata integrala a facturii. Asadar, incurajam plata pana la data scadenta! :) 
In cazul in care nu ai posibilitatea de a plati in termen, poti efectua o amanare de plata chiar din contul tau My Orange sau la 300 - Serviciul Relatii Clienti. Insa, amanarea nu implica excluderea de la calculul penalitatilor de intarziere, in valoare de 0.5 % / zi din totalul sumei de plata; acestea se vor aplica pe urmatoarea factura.
Gasesti detalii in acest sens si aici https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2021-1... .

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Teoretic, după scadenta n-ar trebui sa mai poți folosi serviciile, doar sa primești apeluri și mesaje.. n-am fost în situația asta, acestea sunt informațiile prezentate pe site..

Insa, daca știi ca întârzii cu plata luna asta, ai posibilitatea sa amâni, fara a-ti fi suspendate serviciile, doar ca se va calcula și o suma pentru penalități..
Daca accesezi amânare plata, vei vedea si cate zile poti amana..

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspen...

Salutare!
De regulă, mai poți să le utilizezi vreo câteva zile, dar cel mai probabil, vei fi ,,bombardata" continuu cu sms-uri care îți vor spune acest lucru și ce consecințe are. Dar da, se poate face o amânare a plății, lucru ce îți apare în My Orange sau poți suna la ei și să discuți problema. Sunt convins că vei găsi temporar înțelegere!
Succes!

Salut, 
Conform contractului, la expirarea termenului de plata stabilit, se poate suspenda accesul la servicii pana la plata integrala a facturii. Asadar, incurajam plata pana la data scadenta! :) 
In cazul in care nu ai posibilitatea de a plati in termen, poti efectua o amanare de plata chiar din contul tau My Orange sau la 300 - Serviciul Relatii Clienti. Insa, amanarea nu implica excluderea de la calculul penalitatilor de intarziere, in valoare de 0.5 % / zi din totalul sumei de plata; acestea se vor aplica pe urmatoarea factura.
Gasesti detalii in acest sens si aici https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2021-1... .

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!